Dogy pozisyonunda ilişkiye girmek aşağılayıcı bir durum mu?

Bir gazete de okumuştum. Dogy pozisyonunda kadınlara aşağılanmış hissettikleri sorulmuş ve %68'i aşağılanma duygusu yaşadığını itiraf etmiş. Erkek için ise Dogy en sevilen pozisyon hakimiyet zevk açısından ilk sırada geliyor. Kimi doktorlar kadın için Dogy pozisyonu kadının tembel olduğunu gösterdiğini erkeğin ise bencil olduğunu.

Siz ne düşünüyor sunuz?
Dogy pozisyonunda ilişkiye girmek aşağılayıcı bir durum mu?
Cevapla