Vajina ilişkiye kaçıncı defada alışır rahat olur ağrı olmaz?

İki hafta önce ilişkiye girdim ilk ilişkşmdi felaket canım yandı ve sadece giriş oldu ve hafif kanamam oldu git gel yapmadı bile. Yani normaldr bu kadar kötü geçtiğini düşünmüyorum. Doktora gittim ve alttan muayenede bile çok canım yandı ve kanamam oldu. Ve daha hiç ilişkiye girmedim. Partnerim üç ay sonra gelicek. O zamana kadar hiç bişey yaşamamış olucam. Çok ağrım olur mu bişeyler güzel geçsin istiyorum zaten sık sık görüşemicez yine olmazsa çok üzülürüm.
Güncellemeler
+1 yıl
Ya anlamıyorum evlenmeden yaptıysam size ne bunu mu sordum cevap vermiceksen dedol git neden bunu sorguluyosun hayatımı kimseye göre yaşamak zorunda değilim. Çok namusluysan bu kategoride işin ne
Vajina ilişkiye kaçıncı defada alışır rahat olur ağrı olmaz?
Cevapla