Eşim beni uykumdan uyandırıyor ve sert davranıyor.Nasıl izah ederim?

Coğu gece eşimin yaklaşmasıyla uyanıyorum. Ben yapma desemde, ağzımı tutuyor sus diyor zorla soyuyor. Canım cok acıyor nefesimin kesildiği veya kriz gecirdiğim zamanlar oluyor, o an pişmanlık duyuyor özür diliyor ilgileniyor ama yine yapıyor. Ertesi gün yaşanmamış gibi devam ediyoruz. Söylemiyorum canımın acıdığını bir iki güne geciyor zaten. Beni sevdiğini söylüyor. Sensiz yaşayamam diyor. Sık sık sarılıyor. Cok kırgınım, tenim, sacım, kalbim cok kirgin. Siz olsanız ne yapardınız
Eşim beni uykumdan uyandırıyor ve sert davranıyor.Nasıl izah ederim?
Cevapla