Kadın mı? Erkek mi?
Bence erkek daha çok rol üstlendiği için girişi o yapmalı
Bence erkek daha çok rol üstlendiği için girişi o yapmalı
Kadın başlatmalı kesinlikle ama öyle pat diye değil karşısına oturup belli hareketler ile anlatmalı
@fastfree eee illaki bir dudak ısırma, hafif inleme😉
Bence erkek baslatmali kadın yönlendirilen olmali
Erkek baslatir kadin savunma yapar kadin atak oynamaya baslar erkek finali yapar 😜
Bunun tarafı olmaz, o an kim isterse daveti başlatır.
Cevap
57Cevap
Anlık bisey.. istersem ve belli samimiyetim olan biriyse çekinmem belli ederim. Ama abuk subuk tavirlar gösterip garip bakan erkek olursa bir daha denemem 😡
@Okan3442 yakinsak yani cinsel açıdan. Muhabbet açısından. Bazilari afedersiniz samimi davranınca kadina o. ruspu gözüyle bakıyor. Nerden biliyo bu kadar şeyi diye. İste o zaman buzz gibi soğurum daha da yaklasmam
kadın.
hazır olduğunu, istediğini kadın belli etmeli, gerekiyorsa ilk adımı, ilk sözü kadın söylemeli.
kimin başlattığı önemli değil. önemli olan içten gelmesi ikisininde.
ayrıca erkeklere bu kadar yüklenmeyin. istiyorsanız belli edin arkadaş.
Hep erkek başlatırsa rutine bağlar.. Doğaçlama olsun ki heyecanı olsun.. O an kim daha moddaysa o başlatabilir :)
Hangi taraf istekliyse o başlatmalı sevişmek için herzaman erkekten adim beklememek gerek.
İki tarafta olabilir sevişmek ilk kimin aklına gelirse :)
Kadın başlatirsa yollu olur çünkü. Bide böyle zihniyetler var tabi
Bence iki taraf ima ettiyse erkek girişken olmalı :)
Kadın davetkar olup yeşil ışık yakmalı ve erkek saldırmalı
Şu an bir erkekten bekleme modundayiz galiba oda yapmiyo sanirim:)
farketmez benim için. ben kadının beni öperek başlatmasını seviyorum.
Aktif ve sert olmayı severim
Kadın söz sahibi olamaz
Sevişmeyi en istekli olan baslatır karşıdakide cevap verir
Evire çevire severim yok bunun ötesi bosalmadan bosalmam hatta aynı anda beraber boşalmak en güzeli
Bence kadın başlatmalı erkeğini yavaş yavaş baştan çıkararak küçük ısırıklarla 😋
Bence kimin başlattığının önemi yok. Kimin içinden sevişmek geliyorsa o baslatsin
erkek ama kadının baslatması daha azdırıcı guzel oluyor:))
Ben de kadından bekliyorum hep ondan mı çoğu fırdatları kaçırdım acaba
Önce kimin aklına gelirse shsjsjd
Elimde olman yeterlidir 😂
böyle bişey olmaz ama ya :))
Etkileyişim önemli gerisi fark etmez.
Erkek girişince hoş olmuyor, kadınlar denesin
Kimin canı istiyorsa o başlatmalı.
İki tarafta başlatabilir bence.
Kendiliğinden başlasa daha iyi değilmi
Kadın saldırmalı bana
oan kim daha arzulu ise o
Kadin niye baslatamasin ki
Kadın
önemli olan başlamak kimin başladıgı degil
Ikiside olmali durum nereyi gerektirir
Romalılar.
evet erkek ama kadında devamını getirmeli
Erkek saldirmali 😄
Ben ulan ben
Kadın
kadın
Kadın başlatmalı
o an arzulayan
Erkek
Kadın başlatsın
Kadin
hadi başlat o zaman :D
İki tarafta
hakem
Heep ben hep ben
erkekk
Ben başlatır jm
Masa hakemi
Bana uyar
Hangi taraf yuksekse
Dedem
Ne fark eder ki
Farkeder mi?
Erkek tabiki
İkisi de olabilir
Farketmez
Seks isteyen
Farketmez
fark etmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar