
Abartılı mı olur?

bide resimdeki gözleri kapatacan ver allahım ver :S nasıl bir patronluk olur :S anlatılmaz yaşanır.
Vaginaya kurdela takalimda acilisa gelmisiz izlenimi uyansin )))
Benim de zaafım var takım elbiseye hayır dememmmm ki bende klasik giyinirim😬
Biri takım olur..
Olsun..
Klasik olarak sen ne giyiniyorsun peki
Çok ilgi çekici
Cevap
11Cevap
Daha çok seksi ve çekici gelir.
Arkasındaki manadan korkmuyor musun?
😊😊
Fantezisi olduğunu düşünürüm, uyum sağlarım.
Kadının fantezi kıyafet giymesine benzer. Her ilişkide sıkar ama ara ara değişiklik için olabilir.
Takım elbise içinde kendini patron hissettiğini söylediği an gülmeye başlarım sanırım 😂😂bu ne ezilmiş bir karakterdir😂😂
Sen bunun manasını bilmiyorsun o yüzden eziklik geliyor.😊
Boşver..
Ceketi olmadan bide düğmeleri biraz acik olsun cok hoşuma gider 😊
İş yerine gelsin öyle istiyorsa, boş bir oda da yapılır. Yatakta takım elbise felan evcilik gibi bana göre değil, biraz adrenalin olmalı.
Bence bu anıden yasanabılır ya da fantazıyı romantızme donusturerek yaomak ıstıyosan eger evlı ıse damatlıgın oluyosa sinek kaydı trasda olunur kadında gelınlık varsa gıyebıkır ve rımantık basbaşa haller
:) hmm sonra para verip gidiceksin felan o. rpu muamelesi gbi😆😀
Bilemedin
😀🙈
bir nevi üniforma fantazisi gibi. Saygı duymak lazım
La istersen Albay üniformasıyla seviş. Sevişmenin yaşı kıyafeti yeri zamanı olmaz
Ne biçim fantazileriniz var Tövbe Yarabbim 🤣😂😂
O biçim fantezi.
Millet asmis kendini😊
Gömleğin düğmeleri üstten bir iki açık olup kravatın dağınık olması aşırı seksi oluyor..
Saçlarda dağınık mı engin günaydın gibi 😂
Hahahah
Yazık olur takım elbiseye 😅
Olur ya eşimle herşeye varım sjsjsjjs
o zaman elbise içinde ki davaronun bir anlamı kalmaz 😎
Makul bir istek 😄
Gideri var mı?🤨
Olma mı
Adam açılışa gelmiş herhâlde takımla gelecek😅
Hoş bence abartılı değil yani
Eğer takım elbise yakışıyorsa neden olmasın 😂
Ben de kürk giyerim
Kürk olmaz.
Denenebilir
Fantezide sinir yok olabilir tabi
Birileri beni çağırıyo sanirimm 😀
Olabilir neden olmasın ki. İsteğin sınırı yok 😂
Manyak derim.
fantazısı olabıllır yapılabılır bazen
Kafa dengisin bro✌
Çok sacmay
Saçma
olabilirdii ☺
Olur ne var bunda
Saçma olur 😂
Saçma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar