Zaten sevgili mantigi faydalanmaktan ibaret. Tanisuyoruz ilerde evleniriz bahane. Evlenmek istiyorsan gorusursun konusursun kafana yatarsa evlenirsin. Kaliteli insana yakisacak sekilde iliski yasarsin. O ne pisliktir ya yok masturbasyon yok bilmem
Aldatmaya karsıyım bunun adı kaçamak olunmaz ınsan sevdıgıne sadık kalabılmelı sonucta bunu kabul etmekte hata olur zaten yalanı ve yanlışı kabul etmem
Sen konuyu yanlış anlamışsın gizli üye. Soruda diyorki sevgiliniz evlenmeden olmaz diyorsa ona el ile mast yapmak yanlış mıdır ya da küçük kaçamaklar yapmak diyor. Yani başkasıyla değil.
Saçma bos bır dusunce bence ben onu rahatlamak zorundamıyım sevgılım dıye oyle bır mecburıyetım mı var benım dusunceme ıstedıgıme saygısı olmayan bır adam benım sevgılım olamaz adam olmayanla ısım olmaz neden aldatıyolarmıs bak bak oyle bısey yaparsa ben kaybetmem o kaybeder
Ana Sayfa > Cinsel Yaşam > Sorular > Evlenmeden olmaz diyenler için sevgiliye sadece el ile mast yapmak yanlış bir hareket midir, yoksa küçük kaçamaklar olabilir mi?
En İyi Cevaplar