Evlenmeden olmaz diyenler için sevgiliye sadece el ile mast yapmak yanlış bir hareket midir, yoksa küçük kaçamaklar olabilir mi?

Evlenmeden olmaz diyenler için sevgiliye sadece el ile mast yapmak yanlış bir hareket midir, yoksa küçük kaçamaklar olabilir mi?
Evlenmeden olmaz diyenler için sevgiliye sadece el ile mast yapmak yanlış bir hareket midir, yoksa küçük kaçamaklar olabilir mi?
Evlenmeden olmaz diyenler için sevgiliye sadece el ile mast yapmak yanlış bir hareket midir, yoksa küçük kaçamaklar olabilir mi?
Cevapla