Doğum yapalı 2 ay oldu ama eşimle hala yakınlaşamadık. Ne yapabilirim?

2 ay önce doğum yaptım.
Oğlumun sağlık sorunu nedeniyle 2 buçuk hafta hastanede yattık. Eşimle cinsel anlamda bir türlü yaklaşamadık.
Giymediğim gecelikte kalmadı. Ama bakmaktan öteye gidemedi sarılma öpme bile yok aramızda resmen. Tek temasımız benim onun omzuna yatmam. Sınır olmaya başladım artık ne yapacağım. Ya hep böyle sürerse. Milletin kocası 40 in çıkmasını dört gözle bekliyor ama bizimkinde tık yok.
Beni sevmiyor mu artık
Kendimde nelere dikkat edebilirim
Güncellemeler
+1 yıl
Sonunda seytanin bacagini kirdimm sagolunn
Güncellemeler
+1 yıl
Of arkadaslar. En son benim adimimdan baska olmadi. Sinirlerim bozuluyor.
Disarda elin kizina bakar evde ben oyle giyinirim donup bakmaz. Yaklaşmaz. Yatagin en ucunda uyur offfff
Doğum yapalı 2 ay oldu ama eşimle hala yakınlaşamadık. Ne yapabilirim?
Cevapla