Türkler Aşk Hayatında Neden Yabancı Uyruklu Kişilere Yöneliyor?

Öncelikle şunu söylemem gerekiyor ki; Türkiye'de günümüzde aşk ilişkileri dünyası gerçekten çok entrikalı geçiyor.

Türkler Aşk Hayatında Neden Yabancı Uyruklu Kişilere Yöneliyor?

Birçok kafa karıştırıcı ayrıntı var ve ancak bu konuyu iyi araştırmış, iyi deneyimlemiş ve bu konu hakkında mantıklı düşünebilen insanlar sadece gerçekleri tam anlamıyla görebiliyor. Haliyle durum böyle olunca aşk ilişkileri dünyasında bir kız ve bir erkek arasındaki samimiyet de azalıyor.

Durum böyle olunca ülkemizdeki kadınlar da erkekler de artık çareyi başka yerlerde aramak istiyorlar. Örneğin Türk erkeklerinin çoğu, ülkemizdeki kızların çoğu tanışmaya kapalı olduğu için çareyi yurt dışındaki kızlarda buluyorlar. Evet görünüş açısından yurt dışındaki kızlar güzel ve gerçekten bakımlılar ancak Türk kızlarında da bakımlı olan çok kişi var. Yani bu durumda yaptığım gözlemlere dayanarak bunun sebebinin bakımsızlıkla en ufak bir alakası bile olmadığını doğrulayabilirim.

Doğruladığım asıl sebebe gelirsek bence bunun sebebi her iki tarafın da bu işi bu kadar entrikalı hale getirmiş olmasından kaynaklı. Ülkemizdeki kötü niyetli insanlar, tüm bu yaşananların ana kaynağı. Farkındaysanız direkt kızlara ya da erkeklere bağlamadım. Bunun tamamen bir karakter meselesi olduğunu ve bu kötü durumun, hastalığın bir veba gibi yayılıyor olduğunu anlatmaya çalışıyorum.

Yani buna çift taraflı bakmak gerekirse erkeklerin çoğu kızlara gerçekten ciddi olacak tarzda olan bir ilişkide güvenmiyor; çünkü kızların çoğu hem basit bir tanışmaya gerçekten kapalı, hem kızların çoğu buna bağlı olarak erkeklere aşırı ön yargılılar, hem de erkeklere karşı fazla entrikalı davranıyorlar ve bu da samimiyeti öldürüyor.

Kızların çoğu da ülkemizde aynı şekilde erkeklere güvenmiyor!

çünkü gerçek anlamda düşünmek gerekirse basit bir tanışma girişimiyle bile hadi buna inanmak isteseler bile inandıkları an belki de kendilerine art niyetli bir şekilde yaklaşılacağını, karşılarındaki erkeğin basit bir tanışma niyetiyle bile kendilerini kullanmaya çalışacağını biliyorlar ve o nedenle güvenemiyorlar. Sonuçta basit bir tanışma niyetiyle bile şansını denemiş her kızın mağduriyetine dair acıklı bir geçmişi olduğu, tabiri caizse ciddi niyetleri olmasına rağmen kullanılıp atıldığı ya da erkek tarafı amacına ulaşamayınca aldatıldıkları söylenebilir. E durum böyle olunca kızlar da haliyle erkeklere güvenemiyor. İyi niyetli olan birisi bile onlara inandırıcı gelmiyor; çünkü iyi niyetli bir erkek bile genel anlamda bir kıza basit ve doğalca yaklaşıyor. Kızın kafasında öyle olunca direkt şu geçiyor, "Bu çocuk, yaklaşımı bakımından bana fazla basitçe yaklaşıyor. Acaba beni gelecekte kullanmaya mı çalışacak?". Sonra da güvenilir olup olmadığını haliyle geçmişteki tecrübeleri yüzünden anlamadığı için o adamı da reddediyor ama oysaki adam cidden iyi biri.

Yani demek istediğim, her iki tarafa da bakarsanız dikkat edilmesi gereken şey, bu olayın aslında tamamen geçmişte kötü niyetli insanlar yüzünden kızların da erkeklerin de bu yaşanmışlıklar sebebiyle zamanla onlardan birine dönüşmesinden ya da bu ülkedeki karşı cinse güvenlerini yitirmesinden ibaret olduğu.

Böyle olunca ülkemizdeki insanlar da ilişki konusunda haliyle dış ülkedekilere yöneliyor. Erkeklerin yabancı kızlara yönelmesinin sebebi bu yabancı kızların etkileyici ve güzel olmasından da öte, onların gerçekten bir erkeğin karakterine ciddi anlamda önem veriyor olup ona göre ön yargısız bir karar vererek ilişkiye girmeye karar veriyor olmaları. Yani yabancı ülkelerde böyle kandırmacalar çok fazla yaşanmıyor ya da orada aşırı kalıplaşmış tabular yok. Bu nedenle de bu yabancı kızların, başka erkeklere söz konusu ilişki olunca yüz verme konusunda bir sıkıntıları olmuyor. Onlar için birbirilerini tanımak, ilişkiye girmek ve ayrılmak ya da ilişkiyi sürdürmeye karar vermek çok normal bir şey. Bunu da gayet de olgunca uyguluyor çoğu da. Bir iki çürük elma olabilir ama olur o kadar. Bizim ülkedeki kadar ciddi bir sorunları olmadığına şükretmek lazım.

Kızlara gelirsek, kızların da yabancı erkeklere yönelmelerinin sebebi var!

Türkler Aşk Hayatında Neden Yabancı Uyruklu Kişilere Yöneliyor?

Aslında bizim erkeklerden etkilenmiyor olduklarından ve çirkin olduklarından dolayı değil, tam tersine güvenmiyor olduklarından ve çareyi başka yerlerde aradıklarından kaynaklı. Kızlar normalde bu ilişki olaylarına çok ayrıntılı ve duygusal bakar. Söz konusu ilişki olunca bir şeylerin içe devam etmesini isterler. Ama güvenmedikleri insanlarla nasıl devam ettirsinler? İşte bu nedenle çareyi dış ülkede arıyorlar. Sebebi dış ülkedeki erkeklerin daha yakışıklı olması falan değil ki Türklerde de çok yakışıklı kişiler hala var. Ama her ne kadar böyle olsa da kızlar zaten ülkemizde çoğu erkeğin günümüzde gerçekten güvenilmez olduğunun farkındalar. Bu yüzden ya kötü bir kız olmayı tercih ediyorlar ya da çareyi yurt dışında falan arıyorlar (ya da benim gibi ilginç bir insansa bu tarz kızlar ve erkekler yalnız kalmayı tercih edip kendi açısından ilişkilerle bütün bağını koparıp yalnızken de nasıl mutlu olunacağını bildikleri aktiviteler eşliğinde, kariyer odaklı bir hayat yaşıyorlar.).

İşte ülkemizdeki kızların ve erkeklerin güven problemlerinin oluşmasının, dış ülkedeki kızlara ve erkeklere yönelmelerinin ana sebebinin bu olduğunu düşünüyorum. Bir kere aslında böyle durumlar yaşanmasa hala doğal anlamda gerçek aşk ilişkileri yaşanabilirdi günümüzde bile ancak maalesef şu devirde, bu kadar kötü niyetli insan varken çok mümkün durmuyor.

Benim bile yalnızlığı tercih etme sebebim bu ya. 🤷‍♂️

Sonuna kadar okuyan herkese teşekkürler. 👍

Türkler Aşk Hayatında Neden Yabancı Uyruklu Kişilere Yöneliyor?
Cevapla