CİNSEL YAŞAM

OKEY

Akıl Karıştıracak Bir Sohbet: Cinsellik Hakkında Novel Soruyor, Üstat Cevaplıyor!

Evet arkadaşlar kendi kendime sorular sorarak cinsellikte merak edilen birkaç durumu açıklığa kavuşturmak istedim. ''Delirmiş bu'' diyenler olacaktır ama demeyi bırak Bence'yi oku!

Mikrofon bende :D
Mikrofon bende :D

Erkekler her daim ilişkiye hazır mıdır?

nimeti atmayın
nimeti atmayın

Ah Novel ah! İnan bunu söyleyenler nerelerinden uyduruyor hiç bilmiyorum. Biz de insanız başımız ağrır, moralimiz bozuk olur, yapmak istemeyebiliriz. Makine değil ki bu o da zavallı bir penis. Erkek denilince işi gücü cinsellik gibi bir algı var. Siz değerli KScanlar inanın buna biz hep cinsellik düşünmüyoruz. Günde ez az bir saat mola veririz :)

Dekolteli birini görünce hemen cinsellik düşünülür mü?

ah memeler ah
ah memeler ah

Bu anlık bir durum bana göre. Zaman zaman libidonun yüksek olduğu anlarda hoşuna gidecek bir dekoltede aklına cinsellik gelebilir. Dolgun kalça, güzel görünen göğüsler, albenisi yüksek dudakları beğenmemek bence zordur.

''Sabaha kadar devam'' denildiğinde ne düşünüyorsun?

pozisyon enfes
pozisyon enfes

Bunu Johnny sinsi duysa yeminle çükünü keser. Sabaha kadar nedir yahu? Şunu bilmekte fayda var, erkekler uzadıkça yorulur, kadınlar uzadıkça açılır. Yani her şey kadın için güzel olur.

Oral seks olmayan bir ilişki nasıldır?

Akıl Karıştıracak Bir Sohbet: Cinsellik Hakkında Novel Soruyor, Üstat Cevaplıyor!

Ah üstadım böyle bir şey asla olmamalı. Oral seks yok ise o ilişkide mutlaka bir eksiklik vardır. 3 posta atabilirsin ama temel olmadığı için o postaların altında kalır ezilirsin. Özellikle kadınlara yapılmasını şiddetle tavsiye ederim. Hem de 8,9 şiddetinde. Dakikada seri biçimde dil atmak lazım. Bunun için dil egzersizleri yapın. Haydi bakalım dilinize kuvvet. Eğer ki yapamıyorsa zorlamamak lazım derim.

Kadınların beklediği şeyler nelerdir?

Akıl Karıştıracak Bir Sohbet: Cinsellik Hakkında Novel Soruyor, Üstat Cevaplıyor!

Cidden bu soruyu soruyor musun arkadaşım? Gerçi kanayan yaramızdır bu sende haklısın. Kadın yatakta mutlu edilmek ister. Erkek nasıl orgazm oluyor ''oh be dünya varmış'' diyor ise, kadın da ''oh be iyi ki uzay var'' demeli. Kadını aşırı derecede tatmin edin ki dünya ile ilişkisi kesilsin zevkten gökyüzünde uçsun. Bunun için de yapılması gereken iyi bir iletişim ve ön sevişmedir. Yalanım varsa ölünüzü göreyim :)

Kadın dediğin nasıl olmalıdır?

Akıl Karıştıracak Bir Sohbet: Cinsellik Hakkında Novel Soruyor, Üstat Cevaplıyor!

Kadın dediğin 3 cümle ile anlatılır. Aslında çok basit ve etkilidir. Nasıl mı?

Kadın dediğin, mutfakta aşçı olmalıdır.

Kadın dediğin, sokakta hanımefendi olmalıdır.

Kadın dediğin, yatakta fahişe olmalıdır.

Şimdi sağlam bir düşünce ile bu tanımlamaları düşündüğünüzde bana hak vereceksiniz. Ha vermiyor musunuz ona inanın yapacak bir şeyim yok.

Allah uçak kazası vermesin.


2|2
1217
novel KizlarSoruyor'da Fenomen
Editör kimdir?

En İyi Kız Görüşleri

  • 4gün

    Sen yaz, sen yönet, sen oyna bizde seyredelim zevkle

    0|1
    0|0
  • Bu konulardaki paylaşımlarınızı çok takdir ediyorum, özellikle konu etiketine rağmen üslubunuza dikkat etmenizden dolayı yanlış yorumları haketmiyorsunuz.

    Güzel paylaşımlarınızın devamını bekleriz. İyi çalışmalar!

    0|1
    0|0
    • Böyle güzel düşünen 1 kişi kötü düşünen 10 kişiye bedeldir. Teşekkür ederim :)

En İyi Erkek Görüşleri

  • 6gün

    Sonra da kendi kendine konuşana deli diyorlar. Ne delisi?! Ne güzel bir sohbet olmuş işte. :):

    1|1
    0|0

Benzer Benceler

Senin görüşün nedir?

Kızlar Ne Diyor 10

  • Yerden göğe kadar haklısın 😂😂

    0|3
    0|0
  • Harika yaziydii novel tesekkürleer 😊

    0|2
    0|0
  • 4gün

    Eline sağlık

    0|1
    0|0
  • 6gün

    Tahrık unsuru :)

    0|1
    0|0
  • Haklısın 😊

    0|1
    0|0
  • Bunları herkes bildiğini ve uyguladığını saniyor ama maalesef olmuyor kadında erkekde is stresi ev arkadaşlar derken hep ihmal ediyoruz sevdiklerimizi artık sevismeyi bile unuttuk makine gibi bişeyler yapiyoruz o kadar ruhumuz aç bedenimiz doysa ne olurki?

    0|2
    0|0
  • Bu konu etiketindeki bütün bencelerin tahrik unsuru.. :)

    0|1
    0|0
  • güzel içerik

    0|1
    0|0
  • Bu kadar cinsellikte iyisin neden 24 saat sitedesin eşinle takılsana

    0|7
    0|1
  • Vermişsin coşkuyu yine😂😂güzel olmuş valla ne yalan söyleyim eline, diline sağlık.😂😂

    0|3
    0|0

Erkekler Ne Diyor 15

  • Valla haklısın 😃
    Yani en az bir saat ara verdiğimiz doğrudur. Biz de insanız 😂🙃
    Muhteşem bir bence olmuş..

    0|1
    0|0
  • Vay Novel vah! Yazık lan adam gitti 😂😜 2 bamla ugurluyorum.

    0|1
    0|0
  • Güzel paylaşım. Bilmeyenler için yararlı olacaktır :))

    0|1
    0|0
  • 4gün

    Oral iyidir Sevişmeden once yapmak gerek on sevismek gibi

    0|1
    0|0
  • İyi hoş yazıyorsunda senin hiçmi işin uğraştığın bir mesleğin falan yok her saat her dakika burda olmak için bon boş bir insan olmalı

    0|0
    0|0
  • 6gün

    ooo harika..

    0|1
    0|0
  • Sen de kendini haydar dümen sanıyorsun ya
    Neyse 😁

    0|0
    1|1
  • İyi bakalım öyle diyor san

    0|2
    0|0
  • 5gün

    Güzel paylaşım teşekkür ederim

    0|1
    0|0
  • 6gün

    gayet guzel

    0|1
    0|0
  • Üstat yine dokundurmuş

    0|1
    0|0
  • Aklım karıstı😂

    0|1
    0|0
  • Kızlarsoruyorun haydar dümen abisi :)

    0|1
    0|0
  • döktürmüş kral adam

    0|1
    0|0
  • 5gün

    Haha çok iyi

    0|1
    0|0

Benzer Sorular

Yükleniyor...