"Acaba kullanılıyor muyum?" sorusu sitemizdeki en sık sorulan sorulardan biri. Ne yazık ki kızların çok da haksız sayılamayacağı pek çok örnek de mevcutken bir erkek gözüyle böyle bir Bence yazmak doğru olur diye düşündüm. Elbette her erkek aynı olmamakla birlikte bu durumu anlayacağınız ufak ipuçlarını da takip edebilirsiniz. Şimdiden not düşeyim söyleyeceklerim genelleme içermektedir. İnsandan insana farklılık gösteren durumlar olabilir ve sizin sevgilinizi en iyi yine siz tanırsınız.

Öpüşmek

Öpüşmek, öpmek isteyen bir erkek hemen hemen hiçbir durumda, erkeğin kullanmak istediğini gösteren bir işaret değildir. Öpüşme şehvetli olabilir, sakin olabilir, dil kullanılır veya kullanılmaz hiçbir durumda tek başına bir ölçüt değildir.
Öpüşürken dokunmak

Kızların tereddüde düştüğü konuların en başında muhtemelen bu durum vardır. Fakat durum sizin tarafınızdan görüldüğü gibi değil.
Öpüşürken kalçama, göğüslerime dokundu amacı farklı mı?
Erkeklerde öpüşürken bir yerlere dokunma, içgüdüsel bir dürtüden ibaret. Hemen hemen hiçbir erkek aklından, dur ben öpüşürken biraz elleyeyim, diye geçirmez. Bunu içgüdüsel olarak yapar yani sorumuzun cevabı hayır.
Dokunmak

Bir erkek bunu istiyorsa bu sizi sevmediğini göstermez. Pekala seven bir erkek de sevdiğini arzulayabilir, ona dokunmak isteyebilir. Bakmayın siz seven dokunmaz klişesine. Seven erkek dokunmak da ister sevişmek de ister. Ama sizin hoşlanmadığınızı göre göre bunu devam ettiriyorsa evet o zaman durup düşünebilirsiniz.
Sevişmek ve seks

En büyük yanılgının olduğu kısım burası maalesef. Bunun cevabı hem evet hem hayır ve bunu anlamanın da çok basit bir yolu var: İlgi! Erkek arkadaşınız sizinle vakit geçirmekten hoşlanıyor, birlikte bir aktivite yapmaktan zevk alıyor, sizinle ilgilenip sizi merak ediyorsa o erkek sizi sevdiği için arzuluyor ve o yüzden bunu istiyordur.
Ancak, sizinle alakası yoksa her buluşmada sadece bunu istiyorsa sizi devamlı kırıyorsa anlayın ki evet sizle sadece sevişmek istiyor sevgisi de yok demektir.
Sonuç
Burada bahsettiğim şeylerin hepsi elbette karşılıklı istek ve rıza olan durumlar için geçerli. Yoksa sizin istemediğiniz hiçbir fiziksel teması sırf o istiyor diye kabul etmeyin ve o kişiyle ilişkinizi devam ettirmeyin. İlişkiler tamamen tercihler üzerine kuruludur ve her insanın da karşısındakinin tercihine saygı duyması gerekir.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar