CİNSEL YAŞAM

OKEY

Yok Artık Diyeceğiniz Bir Moda Trendi, Vajina Dekoltesi!

Moda trendleri her geçen gün bizi şaşırtmaya devam ediyor. En son kasık dekoltesinden sonra devamı gelmez demiştim ama maalesef geldi. Vajina dekoltesinden sonra sırada penis dekoltesi göreceğiz sanırım. Türkiye'de bu modayı uygulayacak insan yoktur diye düşünüyorum, umarım yoktur. Daha fazla merakta bırakmayayım sizi, buyrun karşınızda vajina dekoltesi!

Dekolte deyince aklınıza nasıl bir şey geldiğini biliyorum ama bunlar dekolteyi farklı gösteriyor. Sanki iç çamaşırı giymemiş gibi duruyor.

Yok Artık Diyeceğiniz Bir Moda Trendi, Vajina Dekoltesi!

Hani sünnet olan çocuklar için sünnet külodu vardır ya ben ona benzettim ilk başta. :D

Erkeklerin ağzının suyu akacak

Yok Artık Diyeceğiniz Bir Moda Trendi, Vajina Dekoltesi!

Vajinası doğuştan kabarık ve ayrık olanlar önceden kendilerini güzel görmese de artık güzellik algısı onlardan yana değişiyormuş. Bu algılarla fazla oynamasalar iyi olacak, yoksa yakında milletin beyni yanacak. :D

Popo kaldıran, göğüs dolduran iç çamaşırlarından sonra vajina kabartan iç çamaşırları da çıktı beyler artık işiniz zor.

Yok Artık Diyeceğiniz Bir Moda Trendi, Vajina Dekoltesi!

İlk başlarda bunu protez olarak düşünmüşler ama bakmışlar ki bunlar tutuluyor, işi ticari zekaya döküp külot olarak üretmişler. Hatta bazı internet sitelerinde satışa sunulmuş. Fiyatı da 40 euro imiş. Makyajıydı, iç çamaşırıydı derken kadınların erkekleri kandırma silahları gün geçtikçe artıyor, dikkatli olun beyler. :D

En çok Asya ve Britanya'da satılıyormuş.

Yok Artık Diyeceğiniz Bir Moda Trendi, Vajina Dekoltesi!

Neden en çok Asya ve Britanya'da satılıyormuş diye düşünmedim değil. İhtiyaç o yönde demek ki. :D Bu trendin suçlusu olarak p*rno sektörü gösteriliyormuş. Kadınlarda son zamanlarda vajina estetiği ameliyatlarının artmasıyla birlikte böyle bir çözüm düşünmüşler.

Tanıtım resimlerine bir de böyle bir resim eklemişler. Ben amacını anlayamadım siz anladınız mı?

Yok Artık Diyeceğiniz Bir Moda Trendi, Vajina Dekoltesi!

Bu iç çamaşırları vajinanızı dolgun ve ayrık göstermenin yanında, belinizi de ince göstermeyi hedefliyormuş. Aslında hedef belli bunlar hikaye. :D

Sizce Türkiye'de de bu moda olur mu?

#Hürrem_


2|6
3685

En İyi Kız Görüşü

  • Ekrana bir kaç dakikadır bakıp doğru cümleyi bulmaya çalışıyorum 😏
    Ama Şu an ne düşündüğümü anlatan bir çimler yok..
    Eskileri -onların hâya ve edep anlayışını gerçekten özlüyorum..
    Bundan daha öte artık ne yapılır -erkeklerede büyük penis ve erekte gösteren iç çamaşırları üretip, ortalıkta moda adı altında hâyvani dolaşsın millet..
    Göğüs -sırt-göbek -bacak hadi anladık geçtik ye bunları..
    Bu nasıl bir şey gerçekten!!

    1|5
    0|0
    • Waow döktürmüşsün yine 😊

    • Hepsini Göster
    • Eig İçin teşekkür ederim ☺️

    • Rica ederim :)

En İyi Erkek Görüşü

Benzer Benceler

Senin görüşün nedir?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor

3584
  • Plan ile uygulama net olmaz bence :) denesinler görelim

    2|0
    0|0
  • Yakından görmek lazım.

    1|0
    0|1
  • İğrençlik ve ucuzluk.. Sonra diyorlar ki kadınları seks objesi olarak görmeyelim.. Kadını objeleştiren işte bu zihniyeti moda haline getirmekten utanmayanlar ve bu modaya uymak için çırpınan teşhirciler... Bazı hemcinslerimden tiksiniyorum!!

    1|6
    0|0
  • Deve toynağı değil mi o 😆
    https://youtu.be/I4Tod-PGWmA

    1|6
    0|0
  • Resmen erkekler daha da azsın demek için bu! Ve gerçekten igrenc bir sey. buna moda demekten bile utanıyorum.

    1|5
    1|0
  • tayt giyince kapatmak için her türlü yolu deniyorum hiç hoşuma gitmiyor ve bu akım mı oluyor? hoş.. herkesin kendi zevki tabii kaarşim

    1|5
    0|0
  • Böyle pislikleri gordukce yani bedenini teşhir eden tipler,
    Kadınlardan soguttunuz
    Bir şeyin özeli cazibesi vardir.
    Bu şekilde ancak cinsel araç olarak görülürler.

    2|1
    0|0
  • bnce çok saçma bişey çok göstermek istiyorlarsa bunları yapmalarına gerek yok ne yapmaları gerektiğini siz biliyorsunuz zaten, aptalca :p

    1|2
    0|0
  • En güzeli çıklak gezelim bitsin.
    Allah bakar tamam bunların işi der verir son vals müziğini cehenneme dikey geçiş yapar rahatlarız 🤪

    1|0
    0|1
  • açık kounışmak gerekirse ben yok artık diyemiyorum alıştım bu kızlar erkekten beter ama malesef adımız cık mmış bunu yapan sapık olmaz bakan sapık derler yazık

    1|2
    0|0
  • şu zamanda namusunu koruyabilen erkek eğer müslümansa kesin cennetlik olur he :D

    1|1
    0|0
  • saçma ya sürekli öyle görürseler o görüntüden de sıkılırlar ki insanlar, hem vajinası öyle değilse niye öyleymiş gibi izlenim versin ki bir insan? çıkarınca belli olmayacak mı? çok saçma değil mi?

    1|0
    0|0
  • Amerika neyse de Türkiye'de cesaret edeceklerini sanmıyorum

    1|4
    0|0
  • Özgür kadın iş başında. Erkekler şunun benzerini yapsa sapık diye lince uğrar, ama kadın yapınca moda trendi olur.

    1|2
    0|0
  • Kadın gizli şeytandır.. Her türlü kışkırtmayı yapar ama sapıklık etiketini de erkeğe yapıştırmasını bilir. Biz erkekeler kadınlara göre çocuk masumiyetinde kalıyoruz.

    2|0
    1|0
  • Umarım moda olmaz. Kot pantonu boğazına kadar çekenler bunu iç çamaşırı olmadan da başarıyor ne yazık ki. Niyet önemli...

    1|0
    0|0
  • İnsan aldatmaca iyi değil.
    Minimum memeye xl sütyen tak
    Olmayan kalçaya sıkanından pantolon
    Erk. küçük p. kabarık gösteren pantolon
    artık birileri dur desin

    1|0
    0|0
  • Ülkemizde tutmaz. Zaten normlde böyle sayiliriz. 🤣🤣🤣

    1|0
    0|0
  • ALLAH bunları ıslah eylesin
    Islah olmucaklarsa
    ALLAH hepsinin belasını versin
    Bu orspuların hepsi bir arya gelse
    Namuslu bir türk kızının ayagının tırnagı olamqz be şerefsizler

    1|0
    1|0
  • İnsan vücudunda olan birşeyi ürün yapıp satmak neyse ticari olay anlarım da onu almak nedir onu giyeceğine düz dar kilot giy kendi orjinal has organın çıksın daha iyi 🤔😃

    1|0
    0|0
  • Çok itici buldum ben doğrusu, yani böyle her şeyini her yerde sergilemek düzgün insanların yapacağı iş değil zaten.

    1|0
    0|0
  • Allah ıslah eylesin inşallah.
    Allah bizleri korusun dünya hala dönüyor inananlar hatrına.

    1|1
    0|0
  • Bu ne sacmalik böyle yahu nehale geldi kadinlar seks ten baska bir özellikleri yok malisef bayininn seks makinesi dabirini canlandiriyolar malisef

    2|0
    0|0
  • Bende boxer imalatından kabartılara gezic3m madem moda benimkide kabarsin anasını satam kalkık kabarık uku orta gezelim

    1|0
    1|1
  • bir bu eksikti zaten. Arka tarafa delik de açsınlar bari

    1|0
    1|0
  • Bazı şeyler mahrem olarak kalmalı umarım yaygınlaşmaz.

    1|2
    0|0
  • Türkiyedede görüyorum zaten. Hatta bizimkiler bunla ugraşmıyor bile altına bişey giymiyor direk dar ince taytı çekiyor vajina meydana çıkıyor.

    1|0
    0|0
  • İğrenç bişi bu ne yaw bunu giyen kız veya kadın olamaz olsa olsa pavyon o... Su olur

    1|0
    0|0
  • Bazılarında iğrenç gözüküyor. Kimisininde buna ihtiyacı yok zaten böyle kabarık oluyor.

    1|0
    0|0
  • böyle aptalca bir bence yazdığın için sana da yuh artık demek lazım

    0|0
    1|0
  • Açıpda gezsinler yani boşuna para vermesinler, bir farkı yok nasılsa..

    1|1
    0|0
  • Ben görünüyor diye rahatsız olup kapatıyorum bunlar bilerek moda trendi olarak yapıyor bunu

    1|1
    0|0
  • Daha nelerinizi görecez bakalım , sanırım bu gidişle çıplak gösteren gözlüğe gerek kalmayacak :)

    2|0
    0|0
  • Dikkat çekme çabası, giydikleri ile trend olacağız diye rezil oluyorlar

    1|1
    0|0
  • daha nelerr gorucezzz tas yagıcak basımızaa tass :)))))))

    2|0
    0|0
  • Neden hep böyle sahelikler kadın ürünleri oluyor 😏

    2|0
    0|0
  • kıyamet kopsun diyenler nasıl bir kafadalar çok merak ediyorum.

    1|0
    1|0
  • Erkekleri tahrik eden bir görüntü değil bu.. işimiz zor değil, giyen akilsizdir..

    1|0
    0|1
  • :D :D :D :D :D türkiye'de var yaaa... düşünemiyorum... şırnak'ta falan giysene bunu :D :D :D :D

    1|0
    0|0
  • Yaşlı teyzeler yaşadı, artık büyük bir özgüvenle gezebilirler...

    2|0
    0|0
  • Türkiye'de var mı bu son sıralar çok görmeye başladım vajinası kabarık ve belirgin.

    1|0
    0|0
  • cameltoe gerçekten etkileyici bir görüntüye sahip. aslına bakarsan tayt candır ince olacak tabiki

    1|0
    0|0
  • Erkeklerin ağzının suyu akacak nasıl bir ibaredir. Kim hazırlıyor bu iğrenç benzetme metinlerini?

    1|0
    1|0
  • Kiyamet kopsada artik görmesek şunları

    1|1
    0|0
  • Tövbeeee erkek olmak da zor iş...

    1|3
    0|0
  • İğrenç buldum

    4|0
    0|0
  • Midem bulandı, really? :D

    2|0
    0|0
  • Türkiye de katliam olur 😂

    2|0
    0|0
  • Aşırı Saçma

    1|0
    0|0
  • Hiç hoşlanmadım ama bu sefer..

    1|0
    0|0
Daha Fazla
69

Benzer Sorular

Yükleniyor...