Yurtdışında çalışan erkeklerin büyük kısmı eşlerini götürmezlerdi..

yılda bir kere izine gelir bir ay kalırlardı.merak ediyorum bu eşler bir yıl beraber olmadan nasıl sabrediyorlardı acaba,bu tür insanları tanıyan var mıaranızda?
Yurtdışında çalışan erkeklerin büyük kısmı eşlerini götürmezlerdi..
Cevapla