Sevgilim bikini bölgesi tüylerini almıyor. Onu böyle kabullenmeli miyim?

Arkadaşlar kız arkadaşımın bikini bölgesindeki tüyler yaklaşık 1 cm veya biraz daha fazla uzamıştır. Kendisi bikini bölgesini kıllı veya tüylü sevdiği için almıyor. Vücudunun başka hiçbir yerinde kıl ya da tüy yok. Sadece bikini bölgesinde var. Ben kendisinden kıllarını almasını istediğim halde almıyor ve onu o şekilde kabullenmediğim içinde bana kırılıyor. Kendiside bu başlığı okuyor olacak. Sizce sırf o bölgedeki kılı sevdiği için onu öyle kabullenmeli miyim? Yoksa o bölgedeki kılları almalı mı? Bu konuda düşüncelerinizi iletirseniz mutlu oluruz. İyi geceler.
Sevgilim bikini bölgesi tüylerini almıyor. Onu böyle kabullenmeli miyim?
Cevapla