Geciktirici kullanıp ilişkiye girdim hamile kalır miyim?

Regl donemimin olduğu 10 gün adet geciktirici kullandım ve ilk kez ilişkiye girdim ama prezervatif kullandik bugün ilacı yeni bıraktım sizve bu dönemde olduğu için hamile kalır mıyım? İlacı bırakınca Regl olursam hamile olmadığım anlamına mı gelir?
Geciktirici kullanıp ilişkiye girdim hamile kalır miyim?
Cevapla