Eniştem azgın teke dedi ne yapmalıyım?

Arkadaşla gece reglim bittiği için enistemlerin evinde banyo yaptım. Banyodan bornozla çıktım. Eniştem de tuvalete geçiyordu ve bana napiyosun dedi. Dusa girdim eniste çok sıcak dedim o da bana azgın teke diyip güldü. Ne yapmalıyım?
Eniştem azgın teke dedi ne yapmalıyım?
Cevapla