Eşim yemeğe afrodizyak katmış. Eşimin yaptığı suç mu?

Ya allahım ya arkdaşlar ilacı içtim çıldırdım çok utanc verici şeyler yaptımm şu an çok utanıyorum balkonda bile seviştik eşimle gözüm dönmüştü komuşular baktımı bakmadımı onu bile görmedim sizce bu eşimin yaptığı şey suçmu yani yasal olara tabikide şikayet etmem eşimi fakat sadece meraktan sordum
Eşim yemeğe afrodizyak katmış. Eşimin yaptığı suç mu?
Cevapla