Beraber olduğum çoğu kadında bunu hep görüyorum. Fiziği güzel kızların genelde ayakları çok bakımsız oluyor. Ki bir kadının ayakları erkekleri en çok tahrik eden yerlerden birisi. Bu bir bakıma çok iştahımı kaçırıyor benim. Neden kızlar ayaklarına o kadar önem vermiyor?
Vaaay Pelin Hanım hazretleri, sizi burda görmek büyük şeref. :D Haklısın evet bazılarının şekli değişik olabiliyor. Tercihim minyon ve düz ayaklardan yana. Ama tabii bakım da önemli.
En İyi Cevaplar