Ablam ustunu degistirirken içeri girdim yanlışlıkla oldu pişmanım ne yapmalıyım?

Evimiz 2+1 olduğu için Ablam ile aynı odada kalıyoruz. Ablamı yattı olarak biliyorum odaya girip yatmak istedim. Kapıyı açar açmaz ablam üstünü degistiriyormus istemeden olsa da üst kısmını uygunsuz gördüm. çok pişman oldum ama ne yapacağımı bilemiyorum olay yaşanır yaşanmaz ablam üstünü kapattı bende odadan özür dileyerek çıktım. Ve çok üzgünüm şu an yaptığım hata çok büyük bir hata ama gerçekten ablamı uyudu sanmıştım. Odaya girdiğimde beri hiçbir şey konuşmadık. Sizce ne yapmalıyım.
Ablam ustunu degistirirken içeri girdim yanlışlıkla oldu pişmanım ne yapmalıyım?
Cevapla