Sevgilim beni yere yatırıp dudaklarıma yapıştı kendimi çok kötü hissediyorum?

1 aydır sevgiliyiz o rahat bir tip ama ben istemiyodum bikaç gündür böyle hafif hafif yandan yandan öpmeye başladı bişey demedim bugün ay dönümümüzde baya öpüştük ben çimlere yatmıştım üstümden geldi dudağıma yapıştı hayatımda hiç öpüşmedim de bilmiyodum doğrusu bacaklarımı falan okşadı kendimi orspu gibi hissettim yani güzel bir olay ama böyle hissetmekten de alıkoyamadım böyle düşünmem normal mi? Ve bir de nasıl öpüşmeliyim?
Sevgilim beni yere yatırıp dudaklarıma yapıştı kendimi çok kötü hissediyorum?
Cevapla