Kayınvalidemden nefret ediyorum?

Merhaba arkadaşlar henüz 2 aylık evliyiz. Kayınvalidem 1 aydır bizde kalıyo. Herhangi bir sağlık sorunu yok, kocası da yaşıyo. Bu durumdan rahatsızdım. Eşim ilişkiye girmek istediği zaman evde tek değiliz diye istemiyodum. Sonra dayanamadım tamam dedim. İlişkiye girerken zevk almaya başlayınca ses çıkarmaya başladım bir ara kendimi tutamayıp çığlık attım yüksek sesle. Eşim ağzımı kapattı napıyosun annem yan odada dedi. Sonra kapı birden açıldı noluyo bir ses geldi iyi misiniz dedi kayınvalidem. Eşim hemen üstümden kalktı. Eşim Yok bir şey dedi tamam iyi geceler dedi kayınvalidem gülerek. Eşim çok kızdı ilişkiyi yarım bıraktı orgazm olamadım beni o şekilde bıraktı uyudu. Sizce ne yapmalıyım. Nasıl evden yollarım bu kadını. Sabah uyandığımızda imalı imalı bakıyodu çok utandık. Eşim küs benimle 3 gündür konuşmuyo
Güncellemeler
+1 yıl
Eşim onu utandırdığım için küsüto
Kayınvalidemden nefret ediyorum?
Cevapla