Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Gizli Üye(25-29)+1 yılOlay kızın haberi olmadan mı gerçekleşmişti ki? Üstüne basa basa " "kuzenim bugün benden hamile olduğunu öğrendi " diye yazıp durmuşsun hani yazayım da zorla tepki alayım der gibisin , bence ikiniz de oturup bu konu hakkında tartışmalısınız hani ailelerimiz ne yapar ne eder diye...
112 Yorumla
Soran+1 yılYaza duzgunumuz var zaten ha şimdi ha yaza o önemli değil erkenden hamile kalmasi kötü oldu sorun burda
Cevap sahibi+1 yılİyi de o zaman evleneceğim kadın diye yazabilirdin işi garipleştiren sürekli kuzenim diye yazmış olman ve sorunun sonunda da kızın yaşının 19 olduğunu belirtmen.
Soran+1 yılYaa haklsn oyle yazmam gerekirdi ama bian öyle yazınca kafam karıştı bian
Soran+1 yılYaşını belirtmek istedim cnku o yaştaki bir kizin hamile kalması normal mi yani onu merak ettim
Soran+1 yılAma doğru kuzenim sonuçta
Cevap sahibi+1 yılEvleniyor olmasını normal karşılayıp , birlikte olmayı da normal karşılayıp sadece hamile kalmasını normal karşılamamak sence ne kadar mantıklı bir bakış açısı?
Soran+1 yılTek sorun hamile. kalması hepsi bu
Soran+1 yılO kadar kısa zamanda. millet deniyorsa hamile kalamiyor
Cevap sahibi+1 yılAnladık haziranda düğün olacak , anladık o kız senin kuzenin vee anladık sen 24 o 19 yaşında... son olarak anladık kız hamile. Ben kızın bu kadar erken yaşta evlenmesine üzüldüm ve kuzen olmanıza da üzüldüm akraba evliliklerinden de nefret ediyorum bence üzülmelisin bunu süper bir şeymiş anlatıp durmuşsun herkese de aynı yorumu yapıp bazı şeyleri gözümüze gözümüze sokmaya çalışmışsın kimse sana ne zaman evleneceksin diye de sormamış zaten
Soran+1 yılSoranlarda var ama. O. kızı yaptiysam almaya mecburum. ortada bırakacak kadar da aşağılık değilim o benim karim artik. vermeselerde kacirirm olur bitrr kimileride ensest demis ne alak birbirimizi sevdik olay bitti
Cevap sahibi+1 yılBen ensest gözüyle bakmadım ama benim dayımın oğlunun da zamanında bana karşı sapıkça hareketleri olmuştu ben mesafemi koymuştum şimdi sana soruyorum dayımın oğluna ben kardeşim gözüyle bakan bir insanım ama o bana nasıl gözle bakıyor işte ben bu yüzden sevmiyorum hem de akraba evliliğinin çocuk için riskleri olabilir ben bunu da istemem , akrabalarıma sadece akraba gözüyle bakan biriyim bana onlar farklı gözle bakarlarsa da cevabım net : hayır olurdu ama sizin durum farklı tabii ikinizde sevmişsiniz olan da olmuş ama yine de doğru şeyler değil senin evlilik yaşın olabilir ama o kız kim ne derse desin daha küçük ben kızlarımızın da erkeklerimizin de okuması taraftarıyım her zaman , kendi ayakları üzerinde durabilen bilinçli insanlar olmalıyız diye düşünüyorum bunları başardıktan sonra evlilik kolay.
Soran+1 yılHaklsn ama. aşiret olunca böyle oluyor erken evlilik kimisi henüz çocuk diyor ama çocuk değil baksana anne olcak gene okusun isteğini yapsin asla okuma demem sunu bunu yapma. demem sonuçta karim. artik istediğim oldu tek. Sorun düğün ve nişan oda oldu mu bizden mutlusu yok Bazi konuda haklsn bazı kuzenler hsni erkekler ya da kızlar birbirlerine farklı gözle bakabiliyorlar yanlış biz sevdik yalan yok ilişkin seks biranda gelişti aklimizda yoktu öyle bisey yapmak ama. oldu
En İyi Cevaplar
Of yeter abi ülkemde ensest ilişki istemiyorum sokakta herkes tipsiz zaten
26 Yorumla
Soran+1 yılEnsest ya da değil yaza zaten düğünüm var onunla hamile. kaldıysa napim kızdan mi ayrılmayim napim sevdik evlencez yani yaptığımdan pişman değilim erken hamile kalması kotu oldu
Soran+1 yılNe igrenci be isteyen istedigiyle evlenir birbirini istedikten sevdikten sonra kimse karışamaz evliliğe kuzenimde olsa baska kizda ilişkiye de girerim hamile de bırakırım aile içindeki kisilerlede eğlenirim kimse kahyasi değil hayat benim hayatim
Soran+1 yılEvet doguluyuz bizde burada 15-16 yasında evlendirirler
Soran+1 yılYaa kızım bas git isine cattik yaa sana ne bizim evliligimizden bizim adetimizden seni mi gerdi istediği yasta evlenir adet böyle ister 15 yasinda evlenir hamile kalır ister 18 sen kendi isine bak anladn hadi güle güle
Kızlar Ne Diyor
Gizli Üye(25-29)+1 yılDüğün günü çok üzülecek çünkü karnı büyümüş olacak giydiği gelinliği beğenmeyecek kötü duruyor diyecek
11 Yorumla
Soran+1 yılUmarim fazla büyümez
Iğrenc diye yorum atanlar Nikah düşüyor bikere kesin
14 Yorumla
Soran+1 yılNikah olacak kesinlikle evlilikte olacak nisanda Nisan olacak hazıranda düğün inşallah
Soran+1 yılNeden birkaayim ki seviyorum bn aşığım ona o çocuk benim benim canımdan kanimdan oldu o is olduysa evlenmek gerek o kızı öyle asla birakamam bana guvendi ve bekaretini verdi ve şu an hamile kandirsaydim. kizin hayati bombok olurdu karim benim o günde 3-4 posta azmis sencede oylemi :)
Soran+1 yıl.🙈🙈🙈
Gizli Üye(25-29)+1 yılKuzen olmanız hic sorun değil de ailelerinize nasıl diyeceksiniz hamile olduğunu?
13 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBenimde kuzenim bana aşıktı ama ben tabi sevmiyodum simdi ona karşı bir şeyler hissediyorum ama söyleyemiyorum malesef zamaninda çok ters davrandim
Soran+1 yılDugune yakın bir zamanda aciklayacaz
Soran+1 yılAnladm bir şekil açıklanacak kizsalarda
Gizli Üye(36-45)+1 yılNişanlı mısınız şuan? Yoksa bebekten sonra mı evliliğe karar verdiniz?
03 Yorumla
Soran+1 yılNisan birdahaki ay yapılacak haziranda düğün olacak
Cevap sahibi+1 yılUmarım sizin çocuklarınız arkanızdan iş çevirmez sizin gibi
Soran+1 yılUmarım
+1 yılYine ensesst bir ilişki.
Abi bu kadar okumayın şu hikayeleri. Sonra böyle saçma sorular soruyorsunuz.21 Yorumla
Soran+1 yılHeee heee ondan
Gizli Üye(25-29)+1 yılYaza kadar karnı şişicek rezillik be...
2115 Yorumla
Soran+1 yılOylemi dersin 😞😞😞 yandım desene
Cevap sahibi+1 yılOnun adına üzüldüm şimdiden ne laflar eder bizim millet Avrupalı değil kıza demedikleirni bırakmazlR haklılarda
Soran+1 yılDerler haklsn evlilik öncesi hamile kalması ilişkiye girmesi felan nisanda zaten söz takılacak nisanlancaz
Cevap sahibi+1 yılOlsun yinedr kıza çok ağır seyler derler kız üzüntüsünden düşük yapar ya da çocuk sakat olur...
Soran+1 yılÖyle. birşey olmayacak asla izin vermem henüz 1 aylık bile degil daha bebek
Soran+1 yılO benim karim ne olursa olsn izin vermem
Cevap sahibi+1 yılÜzülür ailesi öğrendiğinde dövülebilir evlenmeden olduğu içib yüzüne vururlar ve buda çocuğa zarar verir
Soran+1 yılHaziranda düğün olacak zaten o zaman kadar çok buyumez bnce yaa
Soran+1 yılKarima asla zarar gelmeyecek her ne olursa olsun o benim karnındaki de bebeğim 😍
Cevap sahibi+1 yıl3. Aylıkken evet büyümez karnı 5 te başkar büyümeye 😬
Cevap sahibi+1 yılEvet:( sonra canlanmadan alınmaya kalkmasın üzücü inş evlenirsiniz haziranda
Soran+1 yılAsla aldirtmam vermeslerde gerekirse kacirirm
Cevap sahibi+1 yılAile sonucta siz nişanı hemen yapın lütfen
Soran+1 yılEn kisa zamanda nisanda yani olucak
Soran+1 yılO benim . karim kimseye vermem asla
Cevap sahibi+1 yıl1 aylıkken nişan 2 ay sonrada düğün iyi bari :( çoğu böyle kalıyo gerdeğedr bir keyfi kalmadı
Soran+1 yılGerdeği zaten yaptık hamile kalmasiyla
Cevap sahibi+1 yılİşte bir anlamı kalmadı gerdeğin😒
Soran+1 yılAynen olsn yaa severek evleniyoruz bizim. için evlendikten sonra hergun gerdek 😘😘😘
Cevap sahibi+1 yılYalniz bebek varken istediğin gibi yapamazsiniz son 2 ay zaten yapilmiyor ayrıca doğumdan sonra 40 gün sonrasında ancak olabiliyor
Soran+1 yılŞu an yapabilirim ama
Cevap sahibi+1 yılEğer sonrasında düşük riski yoksa doktor kontrolünden sonra yapabilirsin belli ni ay sonra aşırı dikkatli nazik olmalı belli pozisyonlar
Soran+1 yılHatta bugün iki kere yaptık
Cevap sahibi+1 yılErken yaşta hamile kalması daha iyi kolay olur çocuğuyla beraber büyür benimde arkadaşım evlendi hemen 19 da hamile kaldo doğurdu şu an oğlu var 1 yaşında
Soran+1 yılDiyorsun şu an normal ama karni sisince yavaş yaparım dediğin gini
Soran+1 yılÇok cabuk hamile kaldı ya 1 ayda hemen hamile. kalinir mi snce
Soran+1 yılMmmm
Cevap sahibi+1 yılGenç olduğu için sağlıklı olur ve daha çabum kapar vücut ayrıca ilk boşalmanda kalma ihtimali var zaten
Soran+1 yılMmm baya bosaldm ama 9-10 kere baya bir yaptık gecen ayyy
Soran+1 yılBazıları o kadar denemeye rağmen olmuyor benim nasıl oldu anlamadım
Cevap sahibi+1 yılbir ayda kalabilir içine boşaldıysan korunmadı mı ilginç
Soran+1 yılKorundum. dedi bana. ama. maalesef korunmamis
Cevap sahibi+1 yılİşte kader ve ayrıca tutkulu birleşme uyum ve sağlıkşarı önemli gençler daha çabuk kalır
Soran+1 yılYanlış anlama ama bende insan gibi bosalmadm ki
Cevap sahibi+1 yılHepsini boşaldıysan haketmişsin yani
Soran+1 yılHepsini tabiki de bir avuç dolusu
Soran+1 yılHer ilişkide bosldm
Cevap sahibi+1 yılSen bence bilerek hamile kalsın istedin;)
Cevap sahibi+1 yılSenin şu an nikahına alman lazım düğünü yaza yapılsa bile
Soran+1 yılNerden ciktiki neden bilerek hamile birakayim
Soran+1 yılDiyorum ya nikah nisanda
Soran+1 yılşu an bol bol seks yapıyoruz
Cevap sahibi+1 yılBilemem evlenmeniz kesin olsun diye olabilir
Cevap sahibi+1 yılHamile kaldığını öğrendiğinde nikahıma alman lazımdı Adamlık yapıp
Soran+1 yılZaten evlenicez
Soran+1 yılKendisi istedi hemen evlenmeyelim diye ben ona sundum herşeyi kendisi istemediyse benim suçum değil
Cevap sahibi+1 yılBilemem öyle düşünmen aşırı saçma hamile kaldığını öğreyosun insan hemen nikahına alır yuh be nasıl insanlar oldunuz neyin ne olcağı belli değil bakalım o güne çıkacak mısın
Cevap sahibi+1 yılBişey diyemiyorum değişiksiniz allah çocuğun yüzüne bakar inş ne diyim
Soran+1 yılValla sizi anlamak sknti valla napsak yaranamayiz sorun olmayacak rahat ol
Cevap sahibi+1 yılUmarım öyle olur
Soran+1 yılRahat ol o benm karim. artık
Cevap sahibi+1 yılİlişkiye girmeyi göze aldıysakızın evliliği beklemeesi gayet normal ben hayatta yapamam böyle çildiririm ya ayyy allah kolaylık versin
Soran+1 yılİste diyorum ya karnında çocuk varsa evlilik şart asla birakmam her gün seks yapiyoruz sorun olur mu ki
Cevap sahibi+1 yılOlur tabi hemen her hafta doktor kontrolü filan yapilmali bilgi alınmalı yoksa düşürür düşük yaparsa ilkinde çok kötğ sonralarında tutana kadar akla karayı seçersiniz ilk hamileleik önemli
Soran+1 yılMmm zaten 10 dk surmuyor bosalmam hmem içine boşalıp bırakkiyorum
Cevap sahibi+1 yılYa saçmalıyoshn Şu an içine boşalman bile zarar verebilir doktora kontrole gitmeli
Cevap sahibi+1 yılAyrıca ilk ilişkiniz alışana kadar kaç gün geçti acıdı mu çok
Soran+1 yılSperm. neden zarar versnki henüz daha bebek aylık bile değil haftalık var yok neredeyse
Soran+1 yılİlk 3-4 çok acidi dedi zor girdi malum kalın olunca bnmkide yaparken gir cikta bile. canım açıyor dedi hatta ağladı bir kaç kez alisana kadar sonra zevk aldi kalıp alana kadar penisim. içinde baya kivrandi sert bir kere yaptım. dayanamadı bayıldı onda da
Soran+1 yılYalniz çok dar yaa vajina
Soran+1 yılZor. girdim islanmasina rağmen
Cevap sahibi+1 yılOha çıtı pıtı bişeydi minyon o zaman yoksa dayanırdk
Cevap sahibi+1 yılAilece hamileliği annesi anlar kusması olcak sürekli kusacak 2 aya kadar
Soran+1 yılAynen minyon zaten tahminin gayet iyi sert yapınca direk bayıldı açıdan mi zevkten mi bilemedm
Cevap sahibi+1 yılİkisi karışınca dayanamaz bünyeside zayf olunca baygınlık geçirmesi normal 😒
Soran+1 yılOvvvv oda var desene şu an okuyor aile ile birlikte değil ama
Cevap sahibi+1 yıl2 ay boyunca kusma olcak sürekli yediği şeyler midesini bulandırcak annesinin anlamaması mümkün değil
Cevap sahibi+1 yılNasıl okuyor o durumda vallahi benden demesi düşük yapmazsa çok iyi. Onun bol bol dinlenip midesine kendine bakması lazım
Soran+1 yılHmm bende anormal sandim. bunu öğrenmem iyi oldu bilmiyorum zevkten mi bayıldı açıdan mi anlamadım normal yapınca bisey olmadi ama. sert yapınca hem ağladı hemde biranda bayildi
Soran+1 yılBen bakıyorum. zaten arkadaşı da var oda yardım ediyor sknti yok
Cevap sahibi+1 yılSert nasıl yaparsin ya ilklerde kızın inde yırtık olabilirdi
Soran+1 yılİlkinde değil ya bir kaç kez yaptıktan sonra
Cevap sahibi+1 yılAnladim zevk almiştir
Soran+1 yıl4-5 inci ilişkide sert yaptım oda dayanamadi bağırdı çağırdı inledi bayıldı sonra ben hani zevkine diye anladım ama açıdan gitmiş galiba
Cevap sahibi+1 yılAcı olursa yapmak istemez ki
Soran+1 yılİllaki almıştır fazlasıyla zaten zevk almasa ilişkiye girmez değil. mj
Soran+1 yılO. zaman sence neden. bayıldı
Soran+1 yılAçıdan degilse
Cevap sahibi+1 yılEvlenmeden kimse ilişki yaşamaz nasıl ilişkiye girdi anlam veremedim demek ki. Böyle şeyleri pek umursamıyor
Cevap sahibi+1 yılAyrıca yaptıktan sonra tadını alan heran ister denilir
Cevap sahibi+1 yılBen asla yapmam bunu mesela aile değerlerim çok önemli
Soran+1 yılBekarete önem vermiyor ilki ben olunca full yaptık 2 senedir çıkıyoruz sonuçta olsn o kadar
Soran+1 yılMmm tadini illaki almıştır çünkü sürekli istyr yapmak bnde kırmayip yapıyorum
Soran+1 yılMmm kişiden kişiye değişiyor demek ki
Cevap sahibi+1 yılAynen çok ilginç
Soran+1 yılÖpüşme sevişme derken biran seks oldu herşey ani gelişti zaten
Cevap sahibi+1 yılKızlar bu tür şeyler bilincinde olur sizin gibi değildir karşı koyar iradesi güçlüdür
Soran+1 yılO zaman neden karşı gelmedi zorla yapmadım sevişirken sadece bakireyim dedi vajinasini felan her yerini öpüp yalayıp opunce zevke geldi ondan sonra malum
Soran+1 yılZevke gelince oda sakso yaptı yaladi. emdi derken biran içine girince ilk başlar pişman oldu ilk posta ben boşalınca hatta ağladı ama ona sarılıp opunce sahip çıkınca kendini bana bıraktı
Cevap sahibi+1 yılDeğişik biriymiş ben asla evlenmeden yapamam ya en iyisi sağlıklısı o gerdek olmalı
Cevap sahibi+1 yılPişman olur evlenene kadar ailesine değer veren biri değil belli ki ondan bmyke
Soran+1 yılBenim. için ha gerdek he değil umrumda değil yani zevk aldık. mi evet herşey iyi güzel mi evet bitti
Soran+1 yılPisman. nasıl olur evlenince gerdek olmayacağı için oda
Soran+1 yılAilesini sevmiyor zaten
Cevap sahibi+1 yılAaa çok kötüymüş bu :( benim için ailem herşey ne diyim
Soran+1 yılOnun için değil maalesef ailesi sevmiyor hele ki babası felan
Soran+1 yılOnu sevgimle karnındaki bebeğiyle ayakta tutuyorm mutlu olsn diye
Soran+1 yılDoğru düzgün sevgi yüzü görmemiş Güzelim benim ya 😞
Cevap sahibi+1 yılNe mutlu sana ama nşkahı basmaman anında öğrenince suçlusun gerçekten baba olmayı taşıyabilseydin anknda nikahı kıyardın onu ikna edip
Soran+1 yılHer yolu demedim anlamiyor. msn ya da ben mi. anlayamıyorum istemedi ,!!!
Cevap sahibi+1 yılKızın kafası güzel herhalde kdshlsmd
Soran+1 yılNaptiysam. kabul etmedi zorla da yapamam
Soran+1 yılNeden ki
Cevap sahibi+1 yılKız değil bence o değişik bir cins. bir kız hamile olduğunu öğrenecek öyle kalacak? Hayalde olur böyle bişey her kız bmyke bişey olduğunda direkt nikahıma alcalsın beni der
Soran+1 yılOda istedi ama. hemen değil işte bir ayda daha beklerim baktım vazgeçti zorla. Nikah yaptircam
Cevap sahibi+1 yılBebeğe karına bakacak durumun var mı bari
Soran+1 yılYol ama bir sekil bakıcam
Cevap sahibi+1 yılYok diyor reZil olmasınlar ortalıkta düğünü nasıl yapcsksınız parasıxdurumsuz
Soran+1 yılAilede para var düğün yaparım o. sorun değil sonrasi malum
Cevap sahibi+1 yılSonrası malum tabi devamlı hergün her an kaç posta yapıcaksınız kimbilir😀
Soran+1 yılUtanidrma yaa 🙈🙈🙈 4-5 posta yaparım sanırım 😋😋😋😋
Cevap sahibi+1 yılHamileyken yapamazsınız o kadar..
Soran+1 yılYapamasakta o bana oral. yapar bende ona yaparım 😍😍😍
Soran+1 yılOral çok severim ilişkide :)
Soran+1 yılAma doğduktan snra bebe full timeee 😍
+1 yılSeviyosan sevin evlenecekseniz
15 Yorumla
Soran+1 yılSeviyoruz evet nisanda nikah haziranda insallah düğün olacak
- +1 yıl
Ozaman sevinmek işin hayırlı olsun 😊
- +1 yıl
*sevinmelisin
Soran+1 yılEvet TSK ederim 😊
Soran+1 yılSeviniyorum zaten
+1 yılGözün aydın. 😅
19 Yorumla
Soran+1 yılTskkurler
- +1 yıl
Gençlik çok hızlı maasallah
Soran+1 yılAynen öyle oldu vallla ani gelişti herşey
- +1 yıl
Seviyormusun kuzenini
Soran+1 yılTabikide hemde çok Sevmesem neden hamile birakayim
- +1 yıl
Sorun yok o zaman. Kızı ortada birakmada.
Soran+1 yılAsla öyle. bisey olmaz
- +1 yıl
Aferin sana ya. Mutluluklar.
Soran+1 yılÇok Tsk ederim
Gizli Üye(30-35)+1 yılBas nikahı.
216 Yorumla
Soran+1 yılNikah nisanda olucak
Cevap sahibi+1 yılErken yapın. O göbekle adınız çıkar.
Soran+1 yılNisanda nikah haziranda düğün henüz göbek yok ki dhaa aylık bile değil haftalık var yok
Cevap sahibi+1 yılAnnesi anlamaz mı sanıyorsun? Ya bebek doğduğunda? Ne dandik şeyler ya
Soran+1 yılNeyine anlicak göbek yok normal şu an sanki 3-4 aylık hey Allahım yaa
Soran+1 yılBebek doğduğunda anlasnlar sorun değil o zaman evli olcaz
Cevap sahibi+1 yılE şimdi de anlasınlar evleneceksiniz
Soran+1 yılşu an olmaz 1-2 aylık olsn öyle
Cevap sahibi+1 yılÇocuk oyuncağı ya bu. Şimdi olmaz sonra olur
Soran+1 yılOlan oldu soyleyemeyiz
Cevap sahibi+1 yılNasıl anne baba olacaksınız şaka gibisiniz
Soran+1 yılNeden olduk zaten karnında bebeğm. var daha nasil. olacak
Cevap sahibi+1 yılBu kelimeyi bile anlamıyorsunuz. Vallahi pes. Kızınız da başkasından evli olmadan hamile kalırsa ya da oğlunuz evlenmeden birisini hamile bırakırsa anlarsınız anne baba olmayı da iyi evlat yetiştirmeyi
Soran+1 yılOnu Allah bilir kimse bilemez ne olacağını biz hata yaptık diye kizimizda yapacak degil
Cevap sahibi+1 yılEtme bulma dünyası
Soran+1 yılYav neyse ne banane offf skldm valla bir soru sorduk herkem farklı kafadan çalışıyor napim olacaksa olur offf
Troll abi hayal kurmayı bırakın.
23 Yorumla
Soran+1 yılLen yürü git isine
Soran+1 yılGüle güle
+1 yılKaç yaş var aranızda
01 Yorumla
Soran+1 yılBen 24 kuzen 19
+1 yılÜzül tabi ki kuzen Yani nasıl yapabildin yuh
063 Yorumla
Soran+1 yılNeden uzulcem üzülecek bisey yapmadım oda razı bende soru. Yok tek sıknti erken hamile olmasi kuzen olsn ne var yani kuzense hayat benim ömür benim kime ne yaptıgdan asla pişman değilim
- +1 yıl
İyi aferin bok kafa ya.
Soran+1 yılBas git la isine sanane benim hayatımda gerzekali yaa
Soran+1 yılSensin o bok kafa manda süratli seni sie
- +1 yıl
Komedisiniz tam ya cevap beğenmeyeceksen soru sormayacaksın girsin o küçük kafanıza artık.
Soran+1 yılEvet hosama gitti oldumu
- +1 yıl
Sevinmeli miyim üzülmeli miyim diyosun üzül deyince neye üzüleyim? Bu zekayla iyi yaşamışsın tebrikler
Soran+1 yılYaparım yapmam kimseyi ilgilendirmez sen git kendi isine bak hadi isine
Soran+1 yılSanki sen hamilesn
- +1 yıl
Ne diyosun mal Türkçe öğren de gel.
Soran+1 yılLan bas hit isine ya engel atıyorum hala yazıyor yürü got lan mal msn hayvan msnsie diyorum mal yazma ya sıktır git anlamasi git insan
Soran+1 yılSana mi sorcam Türkceyi kimden öğreneceğimi
Soran+1 yılSana zorla yaz diyen yok ağzımı daha fazla bozdurmadan
- +1 yıl
şizofren misin engel atıyosan nasıl yazabilirim demek ki becerememişsin o da senin sorunun bir de sinir yapmış 3 mesaj üst üste ben ağzımı açmadığım halde kıyamam :*
Soran+1 yılHay ben senin... lan salak misin hasta misin yazma lafindan sen zevk mi aliyorsn bir tarafına bisey mi giriyor yazma mk yazma sen yazacağım eline nyse
Soran+1 yılEngel atıyoz ama site yöneticileri napiyorsa artık
- +1 yıl
bence senin psikolojik sorunların var kimse yazmasını istemediği insana daha fazla laf yetiştirmez artı o kendi kendine atarlandığın mesajlar dışında bana yazma demişliğin de yok artı sana mı sorucam a. msalak
- +1 yıl
şimdi sektir ol git
Soran+1 yılSıktır gitttt
- +1 yıl
bak gene yaptın bir psikiyatrist şart ilgi çekme çabaları bunlar hadi tatlım kaçtım ben işsiz güçsüz sapıklarla daha fazla muhatap olamayacağım
Soran+1 yıl😡😠😠😡😡
Soran+1 yılSenn sapiginin amjna koyayim mina kodumun orospusi seni anına yaprak mi giriyor siktimin karısı
Soran+1 yılYazma lan yazma bacım
Soran+1 yılSenm ben amini seveyim Delirttn lan 😡😡😡😡
- +1 yıl
Ooo kuzen hanım duymasın
Soran+1 yılLannnn 😈😈😈😈😈
Soran+1 yılSinir hastası ettin beni ya sabır senin zevkinede aminada 😡😡😡
- +1 yıl
Ne zevki ne diyosun
Soran+1 yılAnla artik ne zevki olduğunu seks diyon penis diyon cinsellik Diyon ahhhh uhhj diyon
Soran+1 yılUlan ne diyom ben tovbe Estağfurullah 😭😭😭
- +1 yıl
Ne zaman demişim ki acaba senin rüyalarında herhalde
Soran+1 yılAynen rüyada dedin zaten neelr neler ruyada oldu bir bilsen
Soran+1 yılAklına ne geldiyse artık
Soran+1 yılHele. şükür sustu ohhhh rahatladimm 😊😊
- +1 yıl
Hastasın sen resmen hoşuna gidiyo yazmam noldu hamile diye vermiyor herhalde kuzen hanım halisünasyon görüyorsun yazmadığım söylemediğim şeyler gibi
Soran+1 yılAblacim canım cicim. neden böyle yapiyorsn neden 😭😭😭
Soran+1 yılHamile diye neden vermesn sinir ettin beni azgın felanda değilim bn
- +1 yıl
Ne biliym bazı çomarlar öyle yapıyo ya neyse hadi iyi akşamlar bye
Soran+1 yılBen çomar miyim. neden öyle yapayım ablacim abla. diyorum yasin kaç snn?
- +1 yıl
Sana demedim bazıları Çomar olduğu için öyle yapıyo dedim neyse 24
Soran+1 yılAbazanda degilim. ağzında sayende. bir kiza kufrettirdn ne 😭😭
Soran+1 yılBnmde 24
Soran+1 yılAyni yastaymisiz sana küfür ettim. özür dilerim 😢😢😢
Soran+1 yılBaya bir şey dedim sana
- +1 yıl
Önemli değil boşver Ben de özür dilerim
Soran+1 yılO kadar kötü şeyler dedim sana çok çok özur dilerim affet beni pismanim sınırlıyken kendime hakim olamadm ağzından kötü şeyler çıktı Bn bir kiza karşı asla küfür edemem edemezdim nasıl. oldu anlayamadım nolursn affet hakkini helal. et yalvaririm günahı boynumda taşımak istemyrm 😭😭
Soran+1 yılSorun değil canım
- +1 yıl
Bişey olmaz olur öyle burada birbirimizi tanımadan etmeden takma kafana merak etme helal olsun o zaman
Soran+1 yılBir kıza karşı hem hayatımda asla. küfür olsn cinsel. konuda küfür olsun sovmedm yemin ederim bilerek yapmadım sen bizim ve kızlar kadınlar bizim İçin çok değerliler bugün kadınlar günü sizin gününuz iyiki varsiniz sizler olmasaniz. Bizler napardik istemeden de olsa bedenini. başka sekilde bacım tarzı yda vs.. Gibi kufrettim. beni affedersen çok mutlu olurum lütfen affet hakkini helal et. benim de sana helal olsun hakkım 😞😞😞
- +1 yıl
Gerçekten sorun yok ben de bir sürü şey söyledim zaten sen durup dururken söylemedin iyi bir insana benziyorsun onaylama/onaylamamanın dışında yorumlarda gördüğüm kadarıyla evlenecekmişsiniz zaten hayırlı olsun senin de baba olduğunu öğrendiğin günmüş böyle şeyleri kafana takma :)
Soran+1 yılEvet baba oluyorum maalesef hem mutlu hemde kafaam karışık maalesef
Soran+1 yılDuygulandim ilk defa bugün baba olacağım için 😢😢
Soran+1 yılSnaada biran patlayınca isteyerek kesinlikle soylemedm onları nolur helal et hakkını
- +1 yıl
Biliyorum istemeden söylemediğini ben de düşünemedim yüzyüze olmayınca karşı tarafın hislerini unutuyo insan senin mutlu bir günün olduğunu mesela. Allah analı babalı büyütsün :)
Soran+1 yılÇok tsk ederim beni anlayıp anlayışla karşıladigin için kendimden yalnız çok utanıyorum 😧
Soran+1 yılSana karşı kötü konuştuğum için affetsende ben kendimi affedemiyorum
- +1 yıl
Bence sen şimdi bunları düşünme mutlu ol küçük bir insan dünyaya getiriceksiniz :)
Soran+1 yılİyi ki varsn canım benim 😘
Soran+1 yılSana istek attım kabul eder msn?
- +1 yıl
Edeyim tabi ama göremedim
Soran+1 yılGönderdim adim S ile basliyor
- +1 yıl
Ülkecek kafamız karışık
Soran+1 yılAynen
Biz üzül dersek bize goremi hareket edeceksin?
05 Yorumla
Soran+1 yılTabikide hayır sadece şu an saskinim napicagimi bilemedim
Soran+1 yılEvet yaptık zina ve yaza zaten düğünümuz var erkenden hamile kalması beni şaşırttı bu kadar çabuk mu
Soran+1 yılİyi gunler
+1 yılDirek evlenmelisin
01 Yorumla
Soran+1 yılHenüz değil yaza düğün zaten ama erkenden olması yani hamile kalması sok etti beni
Cinsel Yaşam konusunda 533 cevap paylaştı. Nasıl insansiniz ya
13 Yorumla
Soran+1 yılNe varmis insanlığımizda
Soran+1 yılHeee ondan bir daha olsa gene yaparım zevkli
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar