Sevgilimi eve çağırsam mi?

Sevgilimle aynı şehirde okuyoruz ben evde kalıyorum genelde hep dışarıda buluşuruz bir kaç kez eve geldi çok rahat oluyor ev hem bir çay içiyoruz 3 lira evde demliyorum bol bol içiyoruz ben eve gelmesini istiyorum ama eve gelincede mutlaka bir yüzeysel sevişme oluyor bu benimde hoşuma gidiyor ama ben cagirmiyorum sizce cagirsammi? Cagirmamamin nedeni benimde ciddi düşünüyor aileler de biliyor evlenince böyle bir zevki kalmaz diye düşünüyorum sizce yanlış mi düşünüyorum
Sevgilimi eve çağırsam mi?
Cevapla