Öpüşürken kucağına oturdum. Eli popoma gitti kendine bastırdı neden sizce?

Sonra da kendimizi dizginleyim hadi in dedi ben olsun dedim olmaz dedi
Öpüşürken kucağına oturdum. Eli popoma gitti kendine bastırdı neden sizce?
Cevapla