merhaba arkadaslar,
10 gun once reglim bitti, 3. Gunumde reglimin dogum kontrol hapi kullanmaya basladim 3 gun kullandim sonra unuttum ve devam etmedim cunku surekli yemek yediriyor.
Neyse,
nisanlim ile 2 3 gun ust uste surekli birlikte olduk, pazartesi gunu hafif leke geldi vajinamdan. İlk ilacla alakali olabilecegini dusundum, dun daha da artti ve kahverengi kan gelmeye basladi ve bugun de surekli kasinti var acaba yara mi oldu ya da kuru cinsel iliskiden dolayi vajinam zarar mi gordu bilemiyorum. Az once kasintidan dolayi yikayip, pudra dokeyim belki iyi gelir dedim kurularken bir baktim yine kan ve bu sefer kirmizi sekilde ve fazlalasmis. Acaba ikinci kez regl mi oldum naptim cozemiyorum neden boyle olmus olabilir?
10 gun once reglim bitti, 3. Gunumde reglimin dogum kontrol hapi kullanmaya basladim 3 gun kullandim sonra unuttum ve devam etmedim cunku surekli yemek yediriyor.
Neyse,
nisanlim ile 2 3 gun ust uste surekli birlikte olduk, pazartesi gunu hafif leke geldi vajinamdan. İlk ilacla alakali olabilecegini dusundum, dun daha da artti ve kahverengi kan gelmeye basladi ve bugun de surekli kasinti var acaba yara mi oldu ya da kuru cinsel iliskiden dolayi vajinam zarar mi gordu bilemiyorum. Az once kasintidan dolayi yikayip, pudra dokeyim belki iyi gelir dedim kurularken bir baktim yine kan ve bu sefer kirmizi sekilde ve fazlalasmis. Acaba ikinci kez regl mi oldum naptim cozemiyorum neden boyle olmus olabilir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar