Sarılınca iyice yapıştırıyor kendini bana ve bir süre öyle bekliyor
Kendini tatmin mi ediyor böyle napıyor anlamadım ki?
Kendini tatmin mi ediyor böyle napıyor anlamadım ki?
Hayal gücünüz harika..
Sarılmazdım...
Sarılmıyorum diye kızardınız..
Şimdi hiç sarılmam...
ya normal sarılmıyor iyice yapışıyor
Sapık bence, ayrılık paklar bu ilişkiyi.
Emelleri kötü, gelecek göremiyorum.
Evet kerkiniyor sana
midem bulandı ogghkk
Cevap
10Cevap
doğru düşünüyosun eleman içine kapanık açık açık söylese ya beraber olursunuz ya ayrılırsınız
Öyle tatminmi olunulur saçma yani sariliyo sarılmak guzeldir
ya ama cok yapıştırıyor kendini
Simdi çocuk nasıl bir durumda bilmiyom ama ben bu yaşıma kadar bir çok kızla sarildim bir kere tatmin olmak için sarilmadim o şekilde neyi tatmin edebilirsin ne bilim saçma yani
Kabaran ve değen bir şey oluyormu
yani bilmiyorum cep tarafında birşeyler hissediyorum ama cebindeki esyalar olabilir
elleyemem
Sen hissediyonmu penisini değdirdiğini
Deydiryo bende deydiryodum rahatlıyodum ya
iğrençsiniz
Saol😂😂
ayıp be ayıp bende cebindeki eşyalar değiyo sanıyordum
Ne guzel ya keşke banada böyle saf sevgili gelse benimkiler hep çakaldı askım değdirincr noluyo mutlumu oluyon yani diyip surat asıyolardı
off bu bana baya değdirdi hep o zaman otobuste de arkamda dururdu hep
Ne guzel işte o değdirmicekte kim değdircek nasıl sevgilisin anasını satim sen
bana değdirsin diye sevgili olmamıstım
Ne diye olmuştun af pardonda😂😂
sevsin diye
Seven degdiremezmi? E o zMan kardeş kardeş takılın?
değdirmez bence seni istiyorum aşkım dese zaten olaylar gelisir
He tamam o zamam sen dunden razısın😂😂
Nasıl yokluk yaşamışsa artık 😂
Sertlik hissetmiyor musun? :)
cep tarafında hissediyoruk
Cep tarafı derken?
pantolonun cebi
Onun pantolonu mu? Senin arkandan mı?
Sana imada bulunuyor
tahrik olur
aynen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar