Ya arkadasim o salak sende ondan salaksin ozur dilerimde bugun el ele tutuşur yarin öper ertesi gun eller daha sonrasini düşünemiyorum az bir hanim ol ya babanin evinden gönül rahat liginla gelin cik.. Sana bir notum var ondan ne koca nede baba olur seni kullanir bak gozunu ac
Evlenecegim adam da bunu yapmami istemisti. Biz kizlarozellikle ilk defa erkek arkadasi olan, tecrubesizler.. Boyle seylerin normal oldugunu saniyoruz.. cunku sosyal medya bunlari normallestiriyor
3
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
Kesinlikle ya ozellikle ilk olunca normal saniliyo
Tabiki kullandırmak istiyor bilerek yani bir kişi yanılır 2 kişi her gün 100 kere yok sevgilim şantaj yapıyor yok aldatıyor tok sevgilimle 2.5 senedir beraberiz evliymiş yeni öğrendim hamileyim ne yapıcam yani insan bu kadar saf olamaz ha tek şekilde olur görmemezlikten gelir
Kandırılan birisi yok kızlara teklif ediyorlar kızlar kendileri kabul ediyor. Yetişkin ve aklı başında bir birey hayır demesini bilir ama kızların bazıları hayır diyemiyor. Ondan sonra buraya gelip 'kızlık zarı olmasaydı biz ölürdük' 'bekaret zobarlıktır.' lafa lugasi yapıyorlar.
Kandırıldım kelimesi "asrın yalanı"dır.. Bu devirde kimse öyle kolay kolay kandırılacak kadar saf değil.. İlişki yaşayanların hepsi (çoğu değil hepsi) bunu isteyerek yapıyorlar..
Ben aşırı genişlemeye başladığımızı düşünüyorum bunu bize soramak yerine kendi erkek arkadaşına sora bilir yani kızlar sadece kendini kullandılıyormuş gibi gösteriyor o kadar
Bunların sevgilim dedikleri kişiler genel evlere para vermek yerine bunlardan yararlanmayı tercih eden kisilerdir ama beyin basmayınca böyle kullanılmaya mahkumlar sorsan ap. ta. llara seven sevdigiyle sevişir derler oysa ne kadar yanıldıklarını tekmeyi yiyince fark ediyorlar, bunlar içine almadan boyunu ölçemeyen beyinsizlerdir, biraz ağır oldu ya neyse
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
iğreniyorum zaten yanaşmıyorum kimseye biliyorum ki sevgilisi olmuşsa yapmıştır bir şeyler diye. Kimse de zaten dürüst değil söylemezler karşısındakini kaybetmemek için. Devir rezil duruma geldiğinden yalnızlığın ne kadar muhteşem bir şey olduğunu anladım. En azından kendim gibi sakınanı bulmanın zorluğu paha biçilemez.
Ya acikcasi sevdigini de arzularsin oyle de bisi var ama seven erkek olurda ayrilirsak gelecegimizi dusunmeliyiz demeli bazi seylerden uzak durmali bence
En İyi Cevaplar