Bu ilk geceye giymek için yoksa gerekli olduğu için mi. Erkekler eşiniz giymesini ister miydiniz? Hanımlar giyerler miydi ☺❤😻


İlk geceden bunu düşünen var mıdır? Heyecan ve korkudan ama illa giyeceksem görseldeki çok kötü bir model daha hoş ve seksi bir model seçerdim..
Valla giyilmiyor kısa tayt atlet vardı bende 😂😂😂
cansın! kalp kalp kalp. teşekkür
Senin alttaki yorumuna karşılık benim yazdığıma sövmen lazım 😃😂😂😂
:) tayt atlet samimi bir kere. jartiyer ne la!
İyi bakalım 🙂🙂
giymedin diyelim gelinlikle giderken olmaz belki ama, eteği biyere takıldı ne olacak o anda herşey meydanda :D
bence giymesin. ben ilk gece çatır çatır skecem. bir de bunu çıkarmakla uğraşamam!
Tövbeee
Abi evli değilmisin
@Kübrallllllll değilim beybisi!
Cevap
23Cevap
Öncelikle resmi ćok beğendim. Kadina jartiyeri ben her zaman çok yakıştırıyorum. Cok cici geliyor bana. Ama gelinlik içine bikemiyorum giysede olur giymesede kendisi bilir. 😉☺😎
O tantanadan sonra duş almadan ilişkiye giren varsa ağır leştir. Gerek yok o yüzden nasılsa duş alıp başka bişey giyinirsin
Pijama giysin, o kadar oyundan sonra yatar uyurum ben 😂
Babanne donu giyecek değiliz heralde bu türev birşey giyilir
pekte gerekli değil bencd istemiyorsan giymezsin ama hoş olur beyaz jartiyerli çorap
Gelinlik altina giymezdim rahatlik soz konusu bir dus alip giyerdim
Hayir gerekli degil zamani geldiginde giymesi daha mantikli
Yok artık hemen mi yapılır o iş bir yatın uyuyun geceler torbaya mı girdi?
Bence giymesine gerek yok onun teni kadar güzel birşey yoktur bence
Her gelin giyiyor mu bilmiyoruz bu bir kural değildir sanırım
bende hep merak etmişimdir acaba gelinliğin altına ne giyiyorlar diye nerde gelin görsem kaldırıp bakasım gelir:))
üst kısmı korse gorevi gordugu ıcın alt kısımla baglantısı sayesınde ise corabın dusmesı aşağı kayması gibi durumlarla ugrasmamak icin kullanılabilir
bir duş aldıktan sonra giymeyi düşünüyorum
İç çamaşırı lazımda jartiyer olmasa da olur
Giysin canım ammı açık mı gezecek düğün günü?
Giyilsin giyilmesin sonuçta görülecek görülmesi gereken
Benim takımın aynısı. Bayılırım jartiyere
giyilmesi taraftarıyım ama onun tercihi tabiki.
Yapmayin isye bunu bana, efso kanka ya 🙂
Yuh şeyi görünüyor 😑
Kadın nasıl rahat edecekse onu giymeli
gereksiz kombinezon daha iyi
O neğ
gereksız bos bır sey
İstediğini giyersin
Gereksiz.
Giyerdim.
Giymem
aşırı gerekli bence
bence giyilmesin..
Olmazsa olmaz.
Pantalon kemer iliskisi gibi dusun
Pek çekici değil
Gereksiz bence
Tercih meselesi
Giysin tabi
Bence giyilmeli
Evet giysin isterdim
yani güzel görünüyo
giysin
gerekli değil
Yav giy kilodunu
Jartiyel guzel olur
Zevk meselesi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar