Erkekliğiminden utanıyorum. Penisim küçük (11cm) . Hayat neden bu kadar acımasız?

Bu yüzden hiçbir kız arkadaşı olmadı ve ilişkim de olmadı. Yalnız yaşamak zoruma gidiyor.
Erkekliğiminden utanıyorum. Penisim küçük (11cm) . Hayat neden bu kadar acımasız?
Cevapla