Arkadaşlar 13 yasindayken asker bir sevgilim vardı ozamanlar okuldan kaçıp sahile gidiyodum orda tanışmıştık hep olgun bir cocuktum ozamanda oyle cocuga gercek yasimi söylememiştim daga buyuk duruyorum bide ciddi. almaz diye falan benden istekleri oldu sirf onu kirmamk icin kabul etmiştim bu yasadigima sevismkmi deniliyo bilmiyorum pantolonum cikmadan opusmustuk bide goguslerimi yalamıştı ogunde askerligi bittigi gündü memleketine dönüyordu ogundn snra bana cvp vermedi cok yazdim ettim sonra 1ay sonra aklim basima geldi sevmek degilms cocuklukmus faln dedim koye gittim kendime geldm bu sefer bu bana yazmaya basladi seni seviyorum falan bu sefer ben istemedim
Herneyse
Kac yıl geçti tovbe ettim ondan sonra sevgilim bile olmadı cocukluktu işte Allaha nasil hesap vericem çok pişmanım ileride kocama karsi hepbi vicdan olucak. heralde hep bu gunahimi düşünüyorum neyapmaliyim sizinde kafanizi sisirdim artik cidden birilerine anlatmam gerekti 😢😢
Herneyse
Kac yıl geçti tovbe ettim ondan sonra sevgilim bile olmadı cocukluktu işte Allaha nasil hesap vericem çok pişmanım ileride kocama karsi hepbi vicdan olucak. heralde hep bu gunahimi düşünüyorum neyapmaliyim sizinde kafanizi sisirdim artik cidden birilerine anlatmam gerekti 😢😢
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar