Bu günahımı birtürlü unutamıyorum çok pismanim?

Arkadaşlar 13 yasindayken asker bir sevgilim vardı ozamanlar okuldan kaçıp sahile gidiyodum orda tanışmıştık hep olgun bir cocuktum ozamanda oyle cocuga gercek yasimi söylememiştim daga buyuk duruyorum bide ciddi. almaz diye falan benden istekleri oldu sirf onu kirmamk icin kabul etmiştim bu yasadigima sevismkmi deniliyo bilmiyorum pantolonum cikmadan opusmustuk bide goguslerimi yalamıştı ogunde askerligi bittigi gündü memleketine dönüyordu ogundn snra bana cvp vermedi cok yazdim ettim sonra 1ay sonra aklim basima geldi sevmek degilms cocuklukmus faln dedim koye gittim kendime geldm bu sefer bu bana yazmaya basladi seni seviyorum falan bu sefer ben istemedim
Herneyse
Kac yıl geçti tovbe ettim ondan sonra sevgilim bile olmadı cocukluktu işte Allaha nasil hesap vericem çok pişmanım ileride kocama karsi hepbi vicdan olucak. heralde hep bu gunahimi düşünüyorum neyapmaliyim sizinde kafanizi sisirdim artik cidden birilerine anlatmam gerekti 😢😢
Bu günahımı birtürlü unutamıyorum çok pismanim?
Cevapla