İstekli koca gerçekten zor. Tam tersinden şikayetçi olan da varmı?

Regl döneminde ben gergin stresli olacağıma eşimin stresini cekiyrm. İliski yaşayamamak her erkektemi stres yapiyr. Yoksa benimki mi çok azgın. Ona mast yapıyorm veya yüzeysel sevisiyrz ama o bir hafta adama geçmek bilmiyor. Evliligin en zor yani bir erkeğin sorumluluğunu almakmis.
İstekli koca gerçekten zor. Tam tersinden şikayetçi olan da varmı?
Cevapla