Erkekler, malum bölgeyi nasıl traş ediyorsunuz?

arkadaşlar ben hep jilet kullanıyorum, özel zamanlarda da tersten alıyorum iyice kökten gitsin diye, ama traş ettikten sonra hep sivilce çıkıyor ve kıl dönmesi oluyor, doğal olarak da iz kalıyor, sizde böyle bir sorun varmı, neyi yanlış yapıyorum ?

bir de bayanların lazer e gittiklerini ve kökten kurtulduklarını duydum, erkekler içinde aynı şey geçerlimi lazer çözüm olurmu ? bir zarar verirmi ?, nerelerde yapılıyor, fiyatlar vs ?

ama öncelikli sorum sivilce ve kıl dönmeleriyle mücadele etmek için neler yapmam gerek ?

Erkekler, malum bölgeyi nasıl traş ediyorsunuz?
Cevapla