Üniversitede genellikle böyle mi oluyor?

Yeni üniversiteye başladım çok tatlı çocuklar var yalan değil benimle tanışmak isteyenlerde oldu ama hepsi takılmak sevişmek istiyor herşeyi yapabilecekleri insanı arıyorlar ben bakireyim ve önem veriyorum bu tarz şeylere burası lise gibi değil ve küçük şehirdeyiz erkekler abaza baya bir ya da bilmiyorum büyük şehirlerde üniversiteliler yine böyle mi oluyor hiç mi temiz insan olmaz ya da ben mi geri kafalıyım?
Üniversitede genellikle böyle mi oluyor?
Cevapla