Çikolata kisti olan bir kadına oral seks yapmanın, kadın ve erkeğin sağlığı açısından bir sakıncası var mıdır?
Seviyeli görüşleriniz için, teşekkür ederim.
Seviyeli görüşleriniz için, teşekkür ederim.
Hayır yoktur. Kist yumurtalıklarda çünkü. Vajina ile alakası yok
Teşekkür ederim.
Normal cinsel ilişkinin, kisti patlatma ihtimali varmış, internette okuduğuma göre.
Bunun için sormuştum.
Hayır cinsel ilişkide kist patlamaz çünkü penis yumurtalara kadar gidemez. belli bir yerde boyutuna göre kalır zaten. Rica ederim
Bu da mantıklı.
Kistin rahim dışında ve tedavi edildiğini biliyorum sadece.
Utandırmamak için, ayrıntılarını soramadım.
Teşekkür ederim.
Rica ederim bende de kist var sizin dediğiniz gibi öyle patlama vs. olmaz.
Size de geçmiş olsun.
Çok teşekkür ederim. :)
Erkeklerde prostat, kadınlarda da çikolata kisti...
Hep bu hormonların başının altından çıkıyo' bunlar. :D
Nickiniz "K" harfi ile mi başlıyor?
Sadece merak ettim. :)
Cevap
0Cevap
Sen yine yapma kistini aldirsin
Oral yapıp yapmamanın, özellikle kadın sağlığı açısından bir sakıncası olup olmadığıyla ilgili olarak, internette kesin bir bilgi bulamadım.
Burada da bir kişi "sakıncası yok" dedi, sen "yapma" diyorsun.
Kafam karıştı.
Yine de görüşün için teşekkür ederim.
Sana kalmis yap çok merakliysan
Oral yapmak kolay.
Ben onun sağlığını düşündüğüm için bu soruyu sordum.
Teşekkür ederim.
Ah kıyamam ne düşünceli bir erkek Tabi tabi he tamam
Her kadın aynı olmadığı gibi, her erkek de aynı değildir.
Bazı erkekler erkek kalmıştır, çüküyle davranır,
bazıları adam olmuştur, beyni ve duygularıyla davranır.
Aklında olsun. ;)
He he yedik adammış hahah
Önyargılarınla mutluluklar... ;)
Yemezsen gargara yapabilirsin. ;)
Sana kendimi kanıtlayacak değilim. ;)
He moruk he ye a mini yat
Seviyene inen yerlerim ağrıyor be gizli. :D
Gizlisin, engelleyemiyorum da...
Boh da çıkabilir... :D
Boh sensin p z ooo
Yaz yaz...
Yazdıkça şikayet ediyorum.
Hesabına "güle güle" de. ;)
Çok ta tın yani fifi
Doktora sorsana
Ona çekindim.
Siteden bir doktor yazarsa diye burada sordum.
Teşekkür ederim.
Bunun farkındayım.
Yine de sormak istedim.
Kisti patlatıp çikolata tadı alabilirsin
Komik değilsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar