alıp çamasır makinasına atar mısınız? olduu mu? :)
Sevgiliniz regl beraber yatıyorsunuz, yatağa kan geçmiş! Ne yaparsınız?
alıp çamasır makinasına atar mısınız? olduu mu? :)
ikinci yorumu bırakmasaydın ne silcem çamaşır makinesi ne güne duruyo dicektim :D ve my dawn'a katılıyorum sevgilimi utandırmazdım nede olsa bu onun doğasının bir parçası. Normal karşılanması gerekir.. :)
+1
o benim gördügümü görmediyse görmemezlikten gelirim...onu utandırmam...ama eger gördügümü gördüyse...çok normal karşılar...bunun dogal oldugunu söylerim...utanılacak birşey olmadıgı anlatmaya çalışırım..
doğru bi davranıs :)
+1
silmek mi? hijyen anlayisina hayran kaldim. cikarip yikayaydin iyiydi.
hahah :D
ahaha :D
2 damla seyden ne olucak gördüğüm anda alırım carsafı makineye atarm
sevgili sonuçta hiçbirşeyinden iğrenmiyor bir damla kandan da iğrenmesin altına çişini yapmamış ya atıversin makineye
Hahahaha
Hayatım, bi bez alıp şurayı "siler" misin? diye sorarım.
Kibarlık yapıp makineye atsak.. diyemeyeceği bi konuma sokarım paşa paşa siler..
Şaka yapıyorum tabiki.
anlayışlı ve düşünceli erkeklere hayranım cevaplarda öküzlük yapanlarda var onlar da artık bıraksınlar şu öküzlüğü :D:D
O durumdayken yatağa sokmam elemanı sakata gelmeyelım sonra :):)
Ks ekibi toplanıp çamaşır makinesi almayı düşünüyoruz sana <3
<3 <3 <3
doğal bir durum ama çarşafa geçecek kdr hiç yaşamadım
Yatak kan golune donmeyecegınden bısey olmaz herhalde =)
Çamaşır makinesi var.
Çamaşır makinesi denen bir alet var :((
nrden cktı smdı bu:S
uyuyorsa o an uyandirmam sevgilimi, temiz bir havluyu leke olan yere serip, sabah da makineye carsaflari dogruca.
+1
vay beeeee dedrten erkk tipisin artı;)
Kan a alışkınım kolay kolay igrenmem . Hasta sonucta huzurunu kacırmam ister kendi temizlesin ister benden rica etsin o agrılar içindeyken pek kıymeti yok çarşafın
+1
Tiksintiye gerek yok. Söylerim az veya hafif ise ilk etapda siler sonrada makinaya atarım. Gerekirse ben yaparım. Asla kırılacak bi davranışda bulunmam.
iğrenemem ama alıpta makinaya atmam kendisi atabilir heralde
Silmek mi harbi ilginç temizlik bu mudur? evde kaldın söyleyim.
nasıl bir sorudur abi ya çokmu arıyorsunuz böyle soruları haydar dümen haklı
komple yatakda ne varsa değiştirirm niye silicem :D iğrenç kokuyor zaten regl Bööööööööööö :(((
kokladın mı?
koklamak? gerek mi var ,o koku zaten sarıyor.. ayrıca koklucak kadar fetiş sahibi değilim ,ıyyyyy
doğal bir durum tiksinmem ama silmem de zaten kadın da sildirmemeli
napam la boşum işim yok sende banamı göz diktin ne dikkat et biseksüel yada gay değilim
yok ben her soruya cevap veririm
ne yapalım sen söyle :D zaaaaaaa
ben silerim herşeyim benim o
Dokunmam hem hatun kişi elletmez kendi halleder.
kız kendisi zaten temizleyip silmiyormu?
temzilenmesi etik olan davranış biçimidir
Yataktan tekmeyle aşşa atardım.
ben direk camdan aşşa atarım
Biraz kızardım niye önlemini almadı diye
Hee çitilerim.
kalkar giderim
tabikide silmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar