Soruyu sorduğum için bile utanıyorum ama bir bakarsanız neden böyle?

Herkese merhaba. Bir şey soracağım ama çok utanıyorum. Bir insan neden hayvan prnosu izler? Hayvanların ile lanet olası insanların yaptıklarını da izlemiş. Merak ettiği için mi, yoksa sapık olduğu için mi? Yakın bir arkadaşım izlemiş maalesef. İzlemiş olduğunu öğrenince dehşete kapıldım. Midem bulanmaya başladı. Artık onun yüzüne bakıp onunla konuşmayacağım.
Soruyu sorduğum için bile utanıyorum ama bir bakarsanız neden böyle?
Cevapla