Ben erkeğim ve bir erkeğe aşık oldum ilk defa yaşıyorum ve kötü duygular içerisindeyim nasıl kurtulabilirim?

Lokanta sahibiyim 23 yaşındayım çalışanımda 20 yaşında pırlanta gibi çocuk sarısın yeşil gözlü fazla konuşmaz benimle. eşcinsel değilim daha öncede böyle bişey olmadı yani bir kıza aşık oldum ama ne olursa olsun herhangi bir erkeğe iyi veya kötü yönde sevgi beslemedim lütfen aşağılamayın açıkçası bu durumdan kurtulmak istiyorum yardımcı olun.
Ben erkeğim ve bir erkeğe aşık oldum ilk defa yaşıyorum ve kötü duygular içerisindeyim nasıl kurtulabilirim?
Cevapla