Yani onun sütünü içmek sizce sapkınlık mı?
Ben kocama içiririm.
Ben içerim.
Sapkınlık bu!
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
yalamak sorun değil de içme konusu günah. çocuğun hakkını alıyor
Cocugun hakkini icmemek gerek tadimlik guzel olur😊
Çüş😕 sapkınlık bence yani bilemedimki
Cevap
22Cevap
Bir erkek hangi sebeple olursa olsun, hanımının memelerinden emse, evlilik hayatlarını devam ettirmelerine bir engel teşkil etmez. Günah değildir.
Normal değil. Sapkın bir davranış
Ahmet maranki bile nediyor
"Ben sütü çocuklara ve ineğin yavrusuna tavsiye ediyorum"Nokta
Bana gore cok tatli sapkinlik olarak gormuyorum guzel birsey
Çok fazla uçmayın. Kendi coğunla süt kardeşi olursun. Çok tehlikeli. Sonra eşinle nasıl birlikte olmayı düşünüyorsun. Sapıkça bir davranış yaptığınız işin nereye gideceğini düşünmeden yapmayın.
Nasil bir aclik bu ya esin sutu icmek hamileyken bide sapik bence
Kadının memesinin içi kocasına dışı çocuğuna haramdır
İçilmez sapkınlık olur.
Sapkınlık neden olsun ki, denemek de fayda var.
Değil.
neden sapıklık olsun da
seks yapmak bile doğal
Günah bence
Ne alaka içmek ya da emmek sonuçta zevk meselesi
ohaa yani a. mk
sapıklık lan bu ne
Sapkınlık
esin mi emiyor
değil
ben içmem
Değil
emerimde içerimde
3 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar