Bir hastalık veya ağrı nedeniyle cinsel organınızı muayene ettirdiniz mi bir doktora ve utanma oldu mu?
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
evet askerlik muayenesi için gittiğimde 25 yaşlarında genç bir kız vardı doktor, sağlık ocağında.. askerlik muayenesinde rapor tutması gerekiyor muayene ettiği kişinin erkek olduğunu görmesi ve ona göre rapor yazması lazım yani penisi felan kontrol ediyor, bilmiyordum bunu ve muayeneye gittiğimde doktor kız aç dedi kıpkırmızı olmuştum :D bir ara onun yüzüne baktım o da kızarmıştı biraz :D ama doktor sonuçta.. bir daha da askerlik muayenesine gidersem iki olsun :D
Varikosel teşhisi kondu bende muayeneye gitmiştim ürolojiye, orada stajyer öğrenci varmış (kız) testisleri kontrol ettirdi bak böyle eline geliyorsa şu şu vardır diye tıbbi terimler kullandı. Hayatımın en utanç verici anlarından biriydi.
Evet doktor erkek olabiliyor
Cevap
24Cevap
evet bayan dr. kasığımda kızarma olmuştu kilodumu azıcık indirip kenarından göstermek istedim kızdı sizlerde katır inadı var dedi hepsini indir bende karşısında hepsini indirdim ben utandım o aldı eline sağına soluna baktı tamam dedi. kendiside gençti ilaç yazdı
Yaşlı birine git. Mümkünse 60 lı yaşlarda olsun malafatları daha az kalkıyor onların.
Mecburen gitmek zorunda kaldım doktor utandığımı fark ettiğinde rahat ol demişti
Bir ara öyle denk gelmişti ben zorlanmıştım ama doktor dedik işte
Evet baktı çok pis utandim 😂 yanlız kız cok etkilenmişti kaçtım yanından hemen
Standart bir teste girmiştim gayet normal geçmişti.
evet oldu garip bir deneyimdi soğuk terler dökmüştüm bitsin diye testiste kist şüphesi vardı
askerlik muayenesinde baktılar. çekinme tut diyemedim. şimdi daha başlamadan uzamasın askerlik :D
Muayene ettirmedim ama başka bir şikayet için gitmiştim onuda görmek istedi
bakayım demişti açmamıştım aç aç günde kaç tane görüyoruz dedi
Aslında gitmem gerekiyor ama erkek kadın fark etmez utanıyorum
ya o doktor göre göre bıkmıştır zaten
Neden utanıcam ki ilk defa göstermiyorum
Evet. Adı üstünde; Doktor!
evet..
hayır utanmadım..
Evet her iki cinste baktı muayane etti
Öyle bir doktor yok olsa ettiririm
evet
Evet.. mecburen..
yok gitmedim ama utanmazdım öyle bişey olsa
Çok şükür herhangi bir hastalık olmadı
eveet
Ettirdim başta utandım ama geçti
Nick harika imiş :)
Evet
Ağrı vardi evet.
evet efsaneydi :D
hayır
hayırr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar