Güzellik fizik önemli mi? Yoksa sadece cinsel tatmin mi?
Ben asla görünüsünden etkilenmedigim bir adama dokunamam mesela, igrenirim hatta.. sizde nasil?
Ben asla görünüsünden etkilenmedigim bir adama dokunamam mesela, igrenirim hatta.. sizde nasil?
Bebeksi yüz ince vücut küçük kalça seviyorum ben. Ama bunların yaninda ateşli doyumsuz ruh da gerekiyor kadinda. Bir de giyimi çekici olmalı. Kot giymesin mesela. Tayt da giymesin. Hiç sevmem
ne giyinsin o halde?
Mümkünse kalem etek giysin dedigim gibi vücudu varsa. Küçük kalçali ve zayıf ise mutlaka giysin. Değilse de klos, uzun etek ya da elbise giysin. Kumaş siyah pantolon da olur. Ama kot tayt giymesin...
Bedeni giyimi beni arzulatmali kisacasi. Değilse birlikte olmam. Bugüne dek hiç Escorttt vb ile birlikte olmadım yani parami hiç xikmedim. Ayrıca midem kaldırmaz onun bunun üstünden geçtiği birisi ile ilişki yaşamak. Kısacası xm delisi değilim. Midemin kaldirmadigi ile birlikte olmam.(Aşağıdaki yorumlarını okuyup yazdım)
anladim görüslerin icin tskler
Rica ederim
Peki bu dediğim kadin tipi yüz vücut kalça ve giyim olarak... Sen buna ne kadar yakınsin?
cok uzagim sen kismetini baska yerde ara abi
Abi dedin ya hiç olmaz bizim iş 😃😃
Kendine iyi bak böcük 😃
Güzellik karakterdedir
Haksızmıyım peli
cok haklisin! :)
Sen düzgün birine benziyorsun o zmn
tesekkürler, öyle olmaya gayret ediyorum daima
Nerdensiniz
İstanbul
Hmmmm yaşınız kaç peki
22yasindayim niye sordunuz ki bunlari simdi
Merak ettim
anladim :)
Hep kaba erkekle mi var
bilmem etrafimda pek erkek yok, ama kiz arkadaslarimdan duyduklarim sevgilileri tatmin olduktan sonra terkediyor ve yeni sevgili ariyor. Ciktiklari diger kizlar da hep birbirinden farkli tipler o yüzden düsündüm acaba güzellik falan fark etmiyor mu, mesele sadece kendini tatmin etmek mi erkeklerde..
Bn öyle değilim
güzel böyle kal o halde :)
Snde
Erkeklere güvenme
güvenmiyorum zaten, hic güvenmedim
Bana bile güvenme yani
ben öyle degilim dedin az önce :D bak böylesiniz iste cok sükür hic kanmadim bir erkegin yalanina Allah sasirtmasin beni! Cok tehlikelisiniz!
Misal dedim yani
anladim
Tanışalım mı isterseniz
ben burdan kimseyle tanismayi uygun görmüyorum o konuda anlasabilir miyiz? ama acikcasi görüslerini merak ettim sana bir kac soru sorsam dürüstce cevaplayabilir misin? Gizliden cikarsan sana mesaj atabilirim
Gizlide değilim zaten
pardon simdi ben de gördüm gizli degilmissin zaten
Ekle sor soru
attim mesaj
Yüzde 90 ni nefes alsin yeter diyor yani girer çoğu maalesef
anlamiyorum ki bu nasil bir sey ya, ben etkilenmedigim insana dokunsam dokundurtsam tecavüt gibi birsey olur igrenirim yani
Abart abart
@Hertelden41 ciddiyim ben ya igrendigim bir insanin bana dokunmasini istemem
Sen haklısın zaten
Nasıl yani sen mi edersin
Cevap
20Cevap
bence guzellik onemli degil. iliski konisinda onemli olan iki sey varsa bitanesi fizik digeri de karsindakinin performansi
nasil önemli degil ama ya onu anlayamiyorum ben
digelim senle iliski yapcaz. sen cok ta guzel olmaya bilirsin ama fizigin ve performansin iyiyse isini biliuosan ne alip ne verebilecegini bilen birisiysen bir skrun yoktur aksine isterim
tabi bu sadece benim kendi fikrim kendi ozelligim
digerlerini bilemem. zevkler ve renkler tartisilmaz
anliyorum.. ilgincsiniz ya
neden oyle dusunuyosn ki. biseymi oldu da
yok birsey olmadi sadece erkeklerin bu konuda duygusalliga degil de sadece cinsel tatmine baktiklarini düsünüyorum acikcasi biraz migdebuladirici bir olay
istersen ozele gel konusalm bu konuyu
es*korta niye cok gittin, yani neden bir kisiye baglanmayi secmedin mesela?
cunki oyle bir kisi karsima cikmadi daha
ama baksana diyelimki cikti ve sen o kizdan önce bir sürü kizla beraber oldun, ona dokununca bunun ne özelligi olacakki? Bakire biriyle mi evlenmek istiyorsun mesela?
ozelligi olacak. bu tartismali bir konu. benim evlenecegim. kisinin bakire olmasi onemli degil. ha nasil onemli degil şoyle diyelim ki sevdgm kiz yuva kurmak istedigim kiz benden oncesi sevgilisyle birlikte olmus bakire degil onla evlenmem. ama yok evlenmos bosanmis birisiyse eger ozaman evlenirim
ama ben bunu anlayamiyorum sonucta sen de kendini tatmin etmek icin bir sürü kadinla birlikte oluyorsun, yanlis anlama yargilamiyorum sadece anlamaya calisiyorum böyle bir hayat tarzin varsa ayni tarzi paylasan bir insanla neden evlenmezsin? Yaptigin seyin yanlis oldugunu bile bile yapiyorsun demek oluyor bu sanki
bu erkek milletinin minneniyasindan kaynaklaniyor.
neyinden anlamadim?
ozele gelsene
yok ya gerek yok ben özelden yazismayi pek sevmem kb, senin hayatin ve tercihlerin dedigim gibi beni yanlis anlamazsin umarim ama bu düsünceni cok yanlis buluyorum. Baska insanlardan ne bekliyorsan sen de onu yapmalisin bence yoksa samimiyetsizlik oluyor ama sen bilirsin tabi yinede. Yolun acik olsun
benim hayatim benim tercihlerim. ama neyse takma. bosver. iyi gunler
Nasıl ki kızlar da erkeklerin dış görünüşüne Önem veriyorsa erkekler de kızların dış görünüşüne bakar. Dolayısı ile erkekler de hoşlanmadığı İle cinsellik düşünmezler.
Fantazi meselesi.. Mesela benim çirkin fantazimde var.. Ama şişmanlarla çinsel ilişkiye girmem..
cirkin fantazi nasil oluyor biraz acabilir misin onu?
yani cirkin birini güzel mi hayal ediyorsun? ozaman cogu erkek bu yüzden mi es*kortlarla birlikte oluyor? Hic önemli degil mi karsinizdaki kadinin görünüsü, konusmasi, tavirlari. bir video gördüm de bir cocuk es*kortla birlikte olmak istiyor kadin küfürlü, yasi büyük ve sisman anlayamadim bir türlü
Bak çirkin yüzlü ve fit bir kızka girilen ilişki daha doğal gelir bana çirkinden kastım ağzı yüzü yamuk demek değildir.. Ben bugüne kadar hiç escorta gitmedim onla ilgili yorum yapamam.. Aslında işin gerçek tarafı marifet güzel veya çirkin olmakta değil asıl marifet erkeği yatakta mutlu edebilmek.. Ama şişman kızlarla yatmam..
anliyorum mantikli, ben de kilolu olmayi ne kadina ne erkege yakistirmiyorum ama senin sebeplerin ne? Mesela bu sitede cok kez kilolu kadinlarla iliski daha iyi olur diye okudum
anladim erkeklerin hayal gücü cok fazlaymis o halde ben karsimdaki neyse onu görüyorum sadece :D
Ben de öyleyim sanal yaparım belki o da çok yükselise libidom ve başka çarem kalmazsa ama reelde yapmam kesinlikle
o da göreceli, ben mesela bir kızı beğeniyorum, arkadaş diyor ki; beğene beğene bunu mu beğendin diyo.
evet dogru ama en basitinden bir cok es*kort var mesela böyle tavirlari falan cok itici (bir video görmüstüm de birkere) ve kilolu falan oluyorlar ama erkekler birlikte oluyor üstüne bir de para ödüyorlar anlayamiyorum ben aklim almiyor
Çirkin kadin yoktur yüzü çirkin olsa bile erkeģi cezbedecek bir tarafi vardir girer tabiki neden girmesin
Tahrik olursam girerim ki çok güzel kadınlar da pek ilgimi çekmiyor
sen de baska enteresansin :D o niye o?
Bende bilmiyorum ki doğal olmalı benim için 😁
anladim en güzeli :)
Bencede doğal ve duygusal 😁
Gierer moruk erkeklere delik olsun yeter duvarı bile öperler
Girer. Amac sadece cinsel açıdan tatmin olmak çünkü. Biz bir de kız bulmakta zorlandığımiz için elimiz mahkum kalıyor. Yoksa bu kadar çirkin kızlarda bu kadar ego olması bu yüzden iste
Yoklukta olan kafasına çuval geçirir yine yapar boşuna merak etme sen
Yokluk derecesine bağlı.
Duygusal bag yeterli
iste o önemli ama cogu erkek icin degil gibi sanki
Nefes alsin yeter ki.
Girmezler kusacaklarsa niye girsinler?
Yakacakla çakacağın kötüsü olmaz
fızıgı guzel se sıkıtı degıldır
iste güzel degilse diyorum ben de
turkıyede nefes alsın yetercıler bıle var bnce dert etme
ben kendimden bahsetmiyorum ki genelini soruyorum :D
bnde genelıne senın uzerındne hıtap edıyorum ozman :D
hdjfhdjfgfghsd.
Hayır giremem
nefes alsin yeter
Girmem
fizik güzelse girer
iste degilse diyorum ben
değilsede kastın ne mesela cinselliğin amacı karşılıklı zevktir
ya bir video gördüm de bir erkek es*okrt bir kadinla takiliyor ama kadini görsem hem kilolu hem cocuktan büyük bir de konusmasi acayip argo.. cocuk yinede islikiye girmek istiyor bu neyin kafasi onu anlamaya calisiyorum
ıyyyy escortlar hep öyle erkek gibi ses tonları ve konuşmaları var cok itici aynı kız daha kibar narin olsa hani anlarım kilo olayı farklıdır 150 olmadıkca ama eskortla asla
onlar nefesciler
her erkek ben es'kort istemem diyor da kim gidiyor ozaman oraya :D
kekolar :D
ben es. kort yanina cok gittim. yalan yok. ama her esk. ort o dedigin sekilde degil. ben aralarindan secerim iyisi varsa giderim. yasi benden buyuk ve kilolu es. kort yanina gitmem
girmezler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar