31 yaşında bakire olmak.. hayal kırıklıkları.. hayatı mı kaçırıyorum?

Hayatı kaçırdığımı düşünüyorum artık.32 yaşına giricem yakında ve hiç ilişkiye girmedim kimseyle. erkek arkadaslarımla ufak tefek şeyler yaşadım. çok fazla erkek girmedi hayatıma zaten. gelenlerde evlilik düşünmüyordu vs. herkesten etkilenen biri değilim. yaş geçtikçede alternatifim azaldı. güzel bir kızım fiziksel anlamda bir kusurum yok. karekterimdede bir sorun yok. kapris yapmam trip atmam kavga etmeyi sevmem. çok değer veririm hayatımdaki kişiye. ama nedense bir türlü yürümüyor ilişkilerim. eski erkek arkadaslarım hep iyi bir kızsın üzülmeni istemiyorum ama yapamıyorum deyip gittiler.. bilmiyorum belkide değer verdiğim insanla bunu paylaşabilirim. belki hiç evlenemiyeceğim. cinselliği yaşamadan ölmek istemiyorum. bu benimde hakkım. ama kararsız kalıyorum..
lütfen dini yorum yapmayın. yapıcaklar uzak dursun..
31 yaşında bakire olmak.. hayal kırıklıkları.. hayatı mı kaçırıyorum?
Cevapla