Hayatı kaçırdığımı düşünüyorum artık.32 yaşına giricem yakında ve hiç ilişkiye girmedim kimseyle. erkek arkadaslarımla ufak tefek şeyler yaşadım. çok fazla erkek girmedi hayatıma zaten. gelenlerde evlilik düşünmüyordu vs. herkesten etkilenen biri değilim. yaş geçtikçede alternatifim azaldı. güzel bir kızım fiziksel anlamda bir kusurum yok. karekterimdede bir sorun yok. kapris yapmam trip atmam kavga etmeyi sevmem. çok değer veririm hayatımdaki kişiye. ama nedense bir türlü yürümüyor ilişkilerim. eski erkek arkadaslarım hep iyi bir kızsın üzülmeni istemiyorum ama yapamıyorum deyip gittiler.. bilmiyorum belkide değer verdiğim insanla bunu paylaşabilirim. belki hiç evlenemiyeceğim. cinselliği yaşamadan ölmek istemiyorum. bu benimde hakkım. ama kararsız kalıyorum..
lütfen dini yorum yapmayın. yapıcaklar uzak dursun..
lütfen dini yorum yapmayın. yapıcaklar uzak dursun..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar