Kadınlar değişik hormonal dönemlerden geçebilirler. Bu dönemlerin geçmesini beklemeli. Kadınlar huzurlu ve mutlu oldukları süre huzur dağıtabilirler. Onu mutlu etmeli. Kadının üzerinde taşıyabileceğinden fazla yük ve sorumluluk vardır, onlara vakit ve enerji harcamaktan kocasıyla ilgilenemiyordur. Üzerindeki yükleri paylaşmalı, en basitinden çocuğunuzu gezdirmeli ya da ev temizliğinde bir ucundan tutmalı ki kadın benliğini tekrar hissetsin. Kocasının onu anladığını hissetsin. Kendine vakit ayırabilirse kocasını özlemeye de onunla ilgilenmeye de vakti olacaktır. Kadın, erkeğin bazı davranışlarından hoşlanmıyor olabilir ve gün geçtikçe bu davranışlar sinirine dokunuyordur. Kocası hergün maç izliyordur, sürekli çoraplarını ortalığa atıyordur, duş almıyordur, yemeklerden sonra bir eline sağlık bile demiyordur. Tüm bunlar isteksizliği ve ilgisizliği doğurur.
Kesin bir davarmenlik bir öküzlük yapmıştır ve kadınlar çoğu şeyi söylemez kızınca belli eder işte bir nevi tepki kırdın beni gönlümü al gibimsi bişey
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
Kocası onu kırmıştır kötü davranmıştır erkekler anlamiyor kadınları kadınlar ince ayrıntılı düşünüyor ve en ufak şeylere takılıyor kadın bunu da erkek anlamıyor isde kadın da gün geçtikçe uzaklaşıyor ve soğuyor
ben 5yillik evliyim ve bu dunyalar guzeli babasina oldukca duskun bir kizim var benim sorunum esim belki evlwndigimiz gunden beri olmaya bilir ama beni mutsuz eden dusunduren cok sey var esimin bana karsi tutumu beni mutsuz eden faktorlerden sadece bitanesi bana karsi ilgisi yok yaklasimi yok konusmasi yok ben konusunca bagirir yaklasinca eliyle iter yani napcagimi hicmi hic bilmiyorum
En İyi Cevaplar