Hocamla ilişkiye girdik ve bu yıl yine aynı okulda benimde nakilim tutmadı ben onun yüzüne nasıl bakarım?

Antidepresan kullanmayı düşünüyorum. En azından kafam dağılır bu kadar dert etmem içimde. Lütfen beni yargılamadan bana fikir verir misiniz? Ayrıca umut gitsin demeyin unutulacak şey değil çünkü
Hocamla ilişkiye girdik ve bu yıl yine aynı okulda benimde nakilim tutmadı ben onun yüzüne nasıl bakarım?
Cevapla