Eve geldiğinizde eşinizi biriyle yatağınızda bulsanız tepkiniz ne olurdu?
Eşinizi yatakta bassanız tepkiniz ne olurdu?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Adam aldattığını düşündüğü karısını sevgilisiyle yatakta basmaya kararlıymış. Evden çıkınca bindiği taksinin şoförüne olayı anlatmış. Taksici şahit olmayı kabul etmiş ve bu ikili adamın evine geri dönmüşler. Tabi beklenen gibi adam karısını sevgilisiyle içerde basmış. Çarşafı kaldırınca karısıyla adamı beraber görmüş. Koca sinirli, neredeyse adamı öldürecek, karısı demiş 'Dur!!' 'Niye?' diye sormuş adam. ' Şimdi oturduğumuz evi kim aldı biliyor musun? Çocukları Amerika'da kim okutuyor sanıyorsun. Bodrumdaki yazlıkla yeni tripleks villayı kim yaptırıyor zannediyosun. Hepsini bu adam yapıyor. Kocası bunları duyunca daha çok sinirlenmiş. Beraber baskın yaptıkları şahit olacak olan taksiciye sormuş: Ne yapayım ben bu adama ha söyle demiş ne yapayım? Taksici çok sakin bir sesle: -Üstünü ört abi üşümesin... :D :D :D
afedersiniz deyip odadan dışarı çıkarım. bir sigara yakar işlerinin bitmesini beklerim. daha sonra eşimle birlikte olan adama memnun kalıp kalmadığını sorar biraz sohbet ederim. eşimin artılarını eksilerini tartışır, keyifli bir sohbet ederiz. eşim de bu sohbete müdahil olup adamla benim aramdaki farkları anlatır kendimdeki eksikleri görürüm. daha iyi olmak için çabalarım sonra da.