Çok büyük bir günah işledim ve çok pişmanım. Ne yapmalıyım?

3 sene once bir erkek arkadasim vardi. Ikimizde nefsimizi kaybettik ve cok kotu bisey yaptik. Ve ben her gun bu vicdan azabiyla yasiyorum. Cok utaniyorum kendimden ve cok pismanim. Rabbim veni affeder mi bilmiyorum ama her gun tovbeden geliyorum Allahtan af diliyorum ama yinede icim rahat degil. Ben bu aciyla nasil yasicam bilmiyorum. cok kotu durumdayim 😢
Çok büyük bir günah işledim ve çok pişmanım. Ne yapmalıyım?
Cevapla