Hangi kadın daha çok hoşunuza gidiyor? hangi kadın sizin eşiniz olmalı?
İstekli
Utangaç
Pas
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ilk başta biraz utangaç olabilir.. Ama sevişirken zevk arttıkça vahşileşmesi hoşuma gidiyor ve sınırlar ortadan kalkıp sadece karşılıklı zevk alma ve verme hissi yatakta harikalar yaratan eylemler beni benden alır yaaww...
Yatakta ateşli, istekli ve doyumsuz olacak, öyle onu yapamam utanıyorum, ya öyle yapmayalım, ya ışığı kapat öyle gel, yorganı ört gibi şeyleri çekemem zaten baş başayız neden utanıyorsun ki
Bencede
Aklın yolu bir ;) zevk alamadıktan sonra
Bir mi acaba? Utangaç diyenler az değil
Utangaç bence zor olur, diyenler de utandıkları için utangaç istiyordur. Yatakta kısıtlamalara karşıyım utanıyorum yapamam lafını hiç sevmiyorum
Genelde güvensiz buluyorum diyen oldu
Bir de o durum var, istekli oldu mu bu yollu felan diyorlar, daha önce çok yapmış felan gibi tirplere giriyorlar
Zihniyet bu olunca karşındaki kadının kendini bastırması gayet doğal. Onları suçlama
İşte bende bunu anlamıyorum, yatakta ateşli isterler, doyumsuz olsun derler, ama karşılarına öyle birisi çıkınca hemen akıllarına öyle düşünceler gelir. Peki kendisi ateşli diye herkes le yattı mı diye sorsan kimseyle yatmadım der ama bayan ateşli olunca çok kişiyle yattığını düşünürler anlamsız bir çelişki, bayan da erkek te neden kendisi yatakta sınırlamak bastırmak zorunda olsun ki?
Cevabı verdi biri "çünkü kadın" bir kadın öyle olmalı çünkü o bir kadın
Kadın öyle olmalı diye bir kural yok, normal hayatında utangaç olsun, ona eyvallah ama yatakta bilmiyorum şimdi böyle diyorum ama utangaç birisi ile evlenirim mişim :D utangaç olsun ama zamanla açılsın 1. günde utanıyorum desin ama 1. yılda da aynısı demesin bana
Dediğim gibi bu onun suçu değil olsada
Evet, toplumun getirdiği bir durum ve ister istemez kısıtlıyorsun kendini, peki ileride eşin veya sevgilin istekli olursa
İki insan birbirine gerçekten değer veriyorsa önemsiyorsa bir sorun çıkmaz
Haklısın :)
Kadın dedigin isteksiz olacak
O niye
Ya cevabın bu mu "kadın çünkü" :D cahil misin?
Cahil olmada edebin eksik kalsın. Gerçekler acıdır edepsiz değil
Cevap
30Cevap
İstekli olucak kıpır kpır
Yatakta ateş gibi yakıcak
Ne yapayım ben ölü gbi kadını altımda
Dısarıda kendini ezdirmicek
Dobra olucak azkonuşcak etkili konuscak yürüyüsünle oturmasınla kalmasınla efendiliğini belli edicek
ben utangaç saf temiz biri ile daha çok zevk alırım onu çılgına çevirir seyrederim çok iyi oral yapar delirtrim zevkten
utangaç, yanacıkları pembe pembe, bembeyaz tenli kızlara bayılıyorum resmen
O kadarıda dizi gibi oldu
;) olsun benim zevkim de böyle ama şu an hayatımdaki kız tam da anlattığım gibi.. ben onun kıyafetlerini çıkartırken yüzü kızarıyor, heyecandan ne yapacağını şaşırıyor ;)
Sevimli
çok tatlı :) :) sen hangi türdesin? istekli arzulu mu, utangaç mı?
ikisinide diyemem kendime ne arzuluyum ne de utangaç
bakiresin mii?
Hayır
@Nevvie ağla
Istekli arzulu hergun isteyen arzu dolu bir kadin tercihim olur
Tabiki istekli olacak sınırsız olacak arzulu olacak 😁
ilk etapta biraz utangaç daha sonra istekli ve cesur 😈
Sadece bana karşı olacaksa istekli olması daha iyi tabiki.
Utangaç daha güzeldir kapalı kutudur
Nefes alsın yeter kanks
Tabiki
Yatakta utangaç olması elbette
Neden?
Çünkü ben sevdiğim kadının öyle olmasını isterdim. yani eşimin. çünkü utangaç kızlardan hoşlanıyorum. ve ilişki esnasında bence karımın utandığını görmek beni ona daha çok kıymet vermem gerektiğini yana ona daha çok aşık olmam gerektiğini anlam ifade ediyor diye düşündüm 😀🙂
Neyse gece gece de sizin kafanızı şişirdim
Sizin düşünceniz nedir
Erkek için istekli olanı tercih ederim
Nasıl yani
Sen nasıl davranırsın onu soruyorum 😀
Utangaç Mısın
Sanırım utangaça daha yakın ama ikiside değil
Bence evliliğin ilk yılları öyle olur
Daha doğrusu ilk 6-7 ay
Daha sonra eşler birbirine alışır 😀
Bu sefer de farklı istekler zevkler devreye girer
6 ay ne ya biraz fazla uzun değil mi? O kadar zaman utangaç birisi çok sıkıcı
Ya 1 ay diyelim o zaman 😀
Zaten hep bakir ve bakire kalıpta evlenen çiftin
24-25 yaşlarında evlenmiş olsa
İlk 6-7 ay çok şeymiş heralde zaten hareketli 🙈
1 ay herkese olacak o kadar. Üstüne atlayacak değil ya.. Ben genel halini soruyorum. Çekingen bir yapı mı yoksa istekli bir insan mı diye
İstek kesinlikle olur Zaten 😀
Ama işte eşlerden biri biraz utangaç olsa yeterli Yani
Kızlar zaten hep utangaç olmuyor mu😀😀
Erkeklerde olur. Eğer ilkiyse
Aynen bende de var on
O durum
İlkim olucak eşim
Utanmıyorum desem yalan olur
Ama erkek olarak Benim adım. Armam gerekiyor heralde kural böyle 😀
Atmam*
ben ilki sormadım ama
Aynen sormadın
Ben sadece kendi görüşümü belirtmiştim
Sizin ilkiniz veya değil mi diye bişey sormadım
Hayır :D ben genel tavrı dedim ilk zamanı demedim sorumda
Peki kızmayın 😀
Yani utangaç olmak lazım bilmiyorum ya da istekli ne biliyim ya iyice karıştı 😂😂😂
İstediği gibi olsun. İçinden geldiği gibi. Tutkulu olacaksa öyle olmalı utangaç olacaksa öyle kalsın. Mış gibi olmamalıyız serbest bırakın gitsin 😄
Mış gibiyle bir alakamız yok zaten
Olan vardır onlarda olmasın olmayın! Neyiz biz kadınız! Olmayın 😄
Boş yapmayın sorumuz bu değil
Sen boş yapma ahkam başkasına kess güzelim
:D ne alaka ne diyeceğini şaşırdın
Yaşlar küçük sanırım neyse
Boş yapan insanlara tahammülüm yok
İkisininde yeri farklı
Kadın kadınlığını bilecek ama kandırmayacak erkekte erkekliğini bilecek kıymet bilecek.
Kandırmak?
Duygularla oynamak, samimi olmamak
Ne alaka
Çok uzadı
:D kafan mı güzel
Defalarca acıklamk sıktı :)
1 kere dedin onuda beceremedin be usta olmadı senden
Neyse canım sağ olsun
Yoo
Ne yoo:)
Cinsellikte seks te istekli arzulu
Kadını bulalım da hertürlü hoşuma gider
Üsteli olduğu kadar istediğini alır 😉
Yatakta istekli olsun da utanmasini da bilsin.
Bazen istekli bazen utangaç
Buraya mi soruyorsun
Ha istekliyiz yani?
Ya gizli bunu mu anladın ugrasamicam sabah sabah
Noldu işine gelmedi mi :D
istekliyim
istekli olsun doyursun tabiki
Utangac kadinla ugrasamam
Nefes alsın yeter
utangaç tabiki
Neden?
E sen utanırsan o utanırsa kim şaapçak
Haliyle utangaç olan bir şey yapamaz birinin girişken olması gerek
Gerdekten bahsetmedim. O iki insan birleşirse cinsel hayatı berbat olur hayatları boyunca güzel bir duygu tadamazlar
E tabiki öyle olmalı yoksa tatmin edici bir sonuç çıkmaz. Böcekten korkan insan gibi saçma bir kaçış olur
Profesyonellik ne alaka :D
Alakasız :D senin nerede yanlış yaptığın buradan belli. Bakış açın fazlasıyla düz ve mantıksız
Ha anladım... Kendine olan güvensizliğinin sonucu. Bunu aşmalısın böyle yaşanmazda bir ilişki kurulmazda
utangaç kadın her zaman candır
Utangaci zorla yaparain bir kere alşie
Istekli ;)
kafa dengi
İstekli.
İstekli tabi ki
İsteksiz
İstekli
Ortası.
Boş yapmayın
Ne alaka? Yerine göre davransın olur olmadık utanmasın.
Okuman yok mu
Ne uzattın ya
Boş yapan insanlara tahammülüm yok
Orta yollu
Boş yapma
Ulan soru bu mu seçenekte bu var mı elma mı armut mu diyorum çilek diyor :D oldu getireyim sparişinizi.
Kardeş okuman mı yok herkes ne olmalı diyen mi oldu paran mı yok okumaya yardım edelim yazık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar