Regl döneminde genital bölgede aşırı kaşıntı sebebi ne olabilir?

Kızlar selam. Regl dönemim biraz gecikti, o sıra akıntım geldi ve ben gelen akıntıyı peçeteyle silip durdum. O sırada tahriş oldu diye düşünüyorum. Reglnin ilk günleri iç kısmında garip bir kaşıntı vardı ama şu an dışarda yürüyemiyorum kaşıntıdan duramıyorum. Tahriş olması bu kadar kaşındırır mı?
Regl döneminde genital bölgede aşırı kaşıntı sebebi ne olabilir?
Cevapla