Kizligim yok kendim yanlışlıkla bozdum sevgilime soyleyemiyorum ayrilir diye ne yapmaliyim?

Kizligimi 14 yaşındayken kendim masturbasyon yaparken bozdum ama kizlarin kizlik diye biseyi oldugunu bilmiyodum ve adetim olurken oldu farkina varmadım 17 yaşında farkettim kizlarin kizligi oldugunu ogrendigimde geçti
Kizligim yok kendim yanlışlıkla bozdum sevgilime soyleyemiyorum ayrilir diye ne yapmaliyim?
Cevapla