Boşalırken ağlayan var mı ben bir yere bakakalıp ağlıyorum yani gözümden yaş geliyo öyle hıçkıra hiçkria ağlamak değil bide bacakla?

bacaklarım titriyo webde okudum bazı insanlar ağlayarak bosalirmis
Boşalırken ağlayan var mı ben bir yere bakakalıp ağlıyorum yani gözümden yaş geliyo öyle hıçkıra hiçkria ağlamak değil bide bacakla?
Cevapla