Erkeklerin orgazmı pıt pıt pıııııt olurken kadınlar wooaooahhhaaaaageeesuuuuuu oluyor. Haksızlık değil mi?
:|
:|
haksızlık bence de. yazık bu erkek milletine ya. ereksiyon ol. erken boşalma. kadını tatmin et. penis boyun yetsin. ha bire kadın için uğraş sonra sen pıt pıt pıııt kadın wooaooahhhaaaaageeesuuuuuuuu :)
ama haksızlık buuu
Hiç bu yönden düşünmemiştim.
Insanın en yücesi, kendi orgazmını kendi sağlayanıdır.
metafor detected :|
Sende oral yaptırırken prostat masajı yaptır öyle bir orgazm olursun ki bu seferde o kıskanır. :))
fena değil ama multiple orgasmın yanından geçemez panpa
panpa ne la?
evet.
haksızlık değil ya, sen kadın olupta her ay ped kullanmak istemezsin sanırm:D
Cevap
4Cevap
o sesi yazmak kırmızı bir gülün kristal cam bir zemine düştüğünde çıkardığı sesin resmini çizmekten daha zordu. tebrikler imkansızı başardın
Ben şeyi merak ediyorum erkeklermi yoksa kadınlarmı orgazmdan daha fazla zevk alır..
erkek arkadaşım bu yüzden beni çok kıskaanıyor. benimki sadece birkaç saniye sen dakikalarca yaşıyorsun diyor
Siz hep orgazm olabiliyosunuz biz hep olamıyoruz erkeğin çok iyi olması lazım.
Altta kalmanın ne demek olduğunu bilseydin hak verirdin
wooaooahhhaaaaageeesuuuuuu ahaha :D:D
O ne lan anlamadım :D
kadınlar orgazmı daha güzel yaşıyolar diyorum. bizimki çok sönük kalıyor
Alla alla hiç ilişkiye girmedim mastürbasyon yapıyorum ama o kadar uzun yaşıyamıyorum ben
biz de sessiz ama derinden gidiyok!
Eşim bitireseye kdr 2 3kdr gidiyorum :)
Sende kestir bakalım olacak mı ?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar