Sevgilimle ilişkiye girdim ve kan gelmedi. Sonralarda sevgilim parmakladı ve birkaç damla kan geldi?

Ben bozulduğumu düşündüm ama sevgilim hayir sadece kızlığın zedelendi dedi. Bir bilgisi olan varsa görüşlerini bekliyorum bozuldum mu yoksa bozulmadım mı? Lütfen bilginiz varsa ve ciddi bir şekilde yorum yaparsanız sevinirim.
Sevgilimle ilişkiye girdim ve kan gelmedi. Sonralarda sevgilim parmakladı ve birkaç damla kan geldi?
Cevapla